Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #1 Skrevet 1. april 2015 Har lest at det ikke er så godt med enten 7-up eller sprite, så vet ikke helt jeg. hva bruker dere ? også sukkeret da, bruker dere sukkerlake, hvitt sukker eller demera sukker ? eller har dere en knakende god oppskrift å dele ?? Anonymous poster hash: 72dfe...d68
Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #2 Skrevet 1. april 2015 Jeg bruket club soda, mye bedre😃 Farris funker også. Jeg kutter opp 1-2 lime, tar over 1(-2) ss sukker (hvitt, avhengig av hvor stort glass det er og hvor søtt du ønsker det 😉), tar en neve lime blader og presser det sammen i glasset, har over 4cl rom (eventuelt vodka) og fyller på med club soda, kjempe godt😀👍 Anonymous poster hash: f59a0...bf6
Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #3 Skrevet 1. april 2015 Bruker club soda, lime, mynteblader, sukker og knust is I tillegg til selvsagt alkohol. Kutter opp limebåter, rundt 4-5 båter har i glasset sammen med en liten neve mynteblader og 1-2 ss sukker, knepper det litt sammen med en gaffel for å få saftene godt ut. Har knust is i glasset, 4cl bacardi superior og til slutt club soda, serveres med sugerør og noen mynteblader til pynt på toppen Og røres selvsagt om når man skal drikke Anonymous poster hash: ad7e1...21a
Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #4 Skrevet 1. april 2015 tusen takk :-) da er handlelista klar..... Anonymous poster hash: 72dfe...d68
Øyne som ser!! Skrevet 1. april 2015 #5 Skrevet 1. april 2015 Havana club rom (blanco) Hvit sukker Mynte Club soda Isklumper Lime
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå