Gå til innhold

Smårier som kommer og går.

Anbefalte innlegg

Hadde termin i går, men fortsatt ingen fødsel, så vi venter i spenning :)

I 3 dager nå har jeg hatt smårier som har bygd seg opp i løpet av dagen, og blitt litt sterkere ut over kvelden...for så å forsvinne helt i løpet av natten, og så begynne på nytt igjen dagen etter. Utrolig irriterende egentlig. Bygger seg opp for å så ikke bli noe av....argh, blir gal :P

Ikke veldig vondt, litt som konstant "tannpine", så går jo rundt halvirritert hele tiden, blir jo sliten av det. Tror det er smårier ...dette er min første så vanskelig for meg å si ...men er ikke kynnere, for det har jeg hatt, og dette sitter lengre ned i magen, samt konstant "mensensmerter" i korsryggen.

Var hos jordmor i går, og hun sa at det er kroppen som gjør seg klar, så mulig det skjer noe snart, og det kunne godt hende jeg hadde begynt å få åpning ...men det kunne liksegodt gå en uke eller to ...vanskelig å si...så det gjorde meg ikke klokere!

Noen andre som har hatt det slik? Hvor lang tid tok det før dere gikk i fødsel?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144207529-sm%C3%A5rier-som-kommer-og-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som modningsrier (det du kaller smårier?) Noen har dette i ukevis før noe skjer, men jeg hadde det i to dager før aktiv fødsel. Du er over termin, så vil tro du snart er i gang ;) Lykke til med fødsel! 

Anonymous poster hash: 55948...e4f

Sjekket hun ikke åpningen da? Be henne strippe deg neste gang du er der. Jeg hadde det også slik et døgn før fødselen, men ble strippet på morgenen og da satte det igang.

Anonymous poster hash: 0da1f...480

Sjekket hun ikke åpningen da? Be henne strippe deg neste gang du er der. Jeg hadde det også slik et døgn før fødselen, men ble strippet på morgenen og da satte det igang.

Nei, hun gjettet på at jeg sikkert hadde åpning, men gadd ikke sjekke, tenkte ikke på å ønske en sjekk selv heller i farta. Ble satt til overtidskontroll på sykehuset over helgen igjen, og hun sa de ratt satt meg igang da hvis jeg ville. Men vi får se om det kommer så langt ...i natt har jeg hatt flere rier, og i dag har jeg mulig hatt noen tegningsblødning ...så da satser jeg på at det går sin gang i løpet av det neste døgnet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...