Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #1 Skrevet 31. mars 2015 Lurer på om dere buker klær med utringning, og hvor utringet? Jeg bruker str 75 E i BH. Og selv om jeg da ikke har veldig store pupper, så føler jeg ikke for å gå med så utringede klær. Kjøpte en lang sommerkjole i fjor som var utringet. Og for en oppmerksomhet jeg fikk av menn, de gikk jo baklengs på gata jo. Og bestekompisen min som aldri har sett på meg på den måten, ble litt satt ut og jo. Og han jeg datet da, ble helt spinnvill. Helt utrolig hva pupper gjør med menn. Og etter de få gangene jeg brukte den kjolen, har jeg blitt ennå mer skeptisk til å bruke utringede klær. Anonymous poster hash: 88047...7d8
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #2 Skrevet 31. mars 2015 Lite eller ingen utringning, men det ser best ut med v-hals, og da kan det fort bli noooe utringning. Har samme bhstr som deg. Anonymous poster hash: f26a6...f42
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #3 Skrevet 31. mars 2015 Jeg bruker 75 f. Jeg bruker litt utringning. Ikke for mye. Men syns det er fint med litt Anonymous poster hash: e1427...55e
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #4 Skrevet 31. mars 2015 Enig i at det fort blir vulgært med utrigning, men samtidig ser i hvert fall jeg enorm ut uten en liten V-hals. Men absolutt, en dyp utringning er ikke det mest elegante med store pupper. Anonymous poster hash: 36ba2...93d
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #5 Skrevet 31. mars 2015 75 f og bruker ikke noe med utringing. Synes det er så stygt på meg selv. På andre tenker jeg egentlig ikke noe over det. Anonymous poster hash: bba99...67a
Lille krøll Skrevet 31. mars 2015 #6 Skrevet 31. mars 2015 65 h. Bruker gjerne utringing om sommeren. Vil menn gå baklengs for å se meg kan jeg by på den. Det viktigste er at jeg føler meg vel og liker meg selv. 😃
Channa Skrevet 31. mars 2015 #7 Skrevet 31. mars 2015 Puppen skjemmer ingen :-). Jeg ammer for tiden, og bruker 75 G. Bruker stort sett alltid noe utringning, fordi det er penest på store pupper etter min mening. Dersom du dropper utringningen ser bare puppene større ut og du feitere ut. Verste jeg ser er storpuppa damer i ensfarga høyhalsa genser. Men selv om du går for utringning, så trenger den jo ikke gå ned til navlen. Det viktigste er å skape balanse i antrekket, og litt utringning, som skaper litt avstand mellom hodet og bysten, er ofte nok for å bryte opp og gjøre inntrykket av bysten mindre (dersom det er ønskelig). Men alt dette er min høyst personlige mening.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #8 Skrevet 31. mars 2015 Jeg bruker 80 E, jeg har hverdagskjoler og topper med litt utringning, men jeg bruker ofte nøytrale singletter/langermede topper under for å redusere det litt. Føler jeg lett blir bare utringning hvis ikke Anonymous poster hash: 93a2e...fac
lover Skrevet 31. mars 2015 #9 Skrevet 31. mars 2015 Bruker sånn passe utringninger. Kler ikke gensere, har aldri tenkt på at det er pga puppene før jeg leste denne tråden.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #10 Skrevet 31. mars 2015 Bruker 65G. Må ha litt utringning ellers ser jeg gigantisk ut. Bruker stort sett en liten v eller en ganske rund utringning, men da uten at den er vulgær. Det ser grusomt ut. Anonymous poster hash: 719d7...5ef
smurfis Skrevet 31. mars 2015 #11 Skrevet 31. mars 2015 70 dd-e her, må alltid ha v-hals, alt annet ser grusomt ut.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #12 Skrevet 31. mars 2015 Stor utringning blir fort vulgært, men for liten utringning ser ut som at jeg holder på å kveles (satt på spissen). Er en balanse å få det "rett", en plass sånn midt i mellom. Og når vi snakker om saken, jeg er definitivt enig i at v- hals er finest. Men nå har jeg sett en del på brudekjoler i det siste fordi jeg skal gifte meg. Og det er så og si umulig å få brudekjole med v- hals i Norge virker det som - ihvertfall i litt store størrelser (46). Nesten ALLE er jo stroppeløse tubekjoler! Det kler ihvertfall ikke meg. Vi med store bryst bør jo ha noe som gjør at det faktisk ser ut som vi har to pupper, ikke bare en avlang klump der puppene er....😁 Anonymous poster hash: 19e78...be9
Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #13 Skrevet 1. april 2015 Stor utringning blir fort vulgært, men for liten utringning ser ut som at jeg holder på å kveles (satt på spissen). Er en balanse å få det "rett", en plass sånn midt i mellom. Og når vi snakker om saken, jeg er definitivt enig i at v- hals er finest. Men nå har jeg sett en del på brudekjoler i det siste fordi jeg skal gifte meg. Og det er så og si umulig å få brudekjole med v- hals i Norge virker det som - ihvertfall i litt store størrelser (46). Nesten ALLE er jo stroppeløse tubekjoler! Det kler ihvertfall ikke meg. Vi med store bryst bør jo ha noe som gjør at det faktisk ser ut som vi har to pupper, ikke bare en avlang klump der puppene er....😁 Anonymous poster hash: 19e78...be9 Jeg fant kjole med halterneck da jeg giftet meg, Brudehuset i Bergen hadde flere forskjellige varianter. Anonymous poster hash: 93a2e...fac
Sint naken biltyv Skrevet 1. april 2015 #14 Skrevet 1. april 2015 Jeg bruker 65/70 g og har aldri utrigning. Silikonpuppene mine er utelukkende til kos for mannen og meg. Vil ikke at andre skal glo på de!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå