Gå til innhold

Hvordan var svangerskap nr 3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De sier at "nr 3 er en luring" når det gjelder fødsel, gjelder dette svangerskap også? Jeg har to barn og har hatt kraftig bekkenløsning med begge der jeg fikk smerter tidlig, før positiv test med nr 2. De sier jo også at bekkenløsning blir verre for hvert svangerskap når de er tette.

Jeg mistenker sterkt at jeg er gravid igjen. Er ennå noen dager igjen til jeg kan teste, men har masse symptomer (ømme bryst, råmelk, utflod, trøtthet og menssmerter), men ikke noe i bekkenet. Vet det er veldig tidlig, men hadde forventet å kjenne bekkenet like tidlig som med nr 2 om jeg skulle bli gravid igjen. Noen erfaringer? Hvordan var deres tredje svangerskap i forhold til de andre?

Anonymous poster hash: 981ca...92d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tredje var det letteste av alle. Jobbet 100 % til uke før nedkomst. Nesten ikke kvalm og sprek som fy. Haddfe to små på 3 og 5 år mens jeg gikk gravid, og en mann som kronisk var borte på jobb. :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Med Nr 1 kjente jeg såvidt litt bekkenvondt. Med Nr 2 brukte jeg krykker de siste to mnd. Med Nr 3 var jeg omtrent sengeliggende fra uke 15.

Skrevet

Fikk kraftig bekkenløsning med tredje, det hadde jeg ikke med de to første.

Mine har også kommet tidligere og tidligere, første til termin, andre 25 dager før og tredje nesten seks uker før.

De to første fødslene tok hhv 9 timer fra start til slutt og 1 time og 50 min fra start til slutt. Siste tok derimot tre døgn.....

Skrevet

Tredje svangerskap var vondest, kvalmest og var sykmeldt hele tiden.

Men fødsel gikk raskt. Men fortsatt på overtid da.

Men alle er så forskjellige så kan gå andre veien for deg :)

Skrevet

Mine har også kommet tidligere og tidligere, første til termin, andre 25 dager før og tredje nesten seks uker før.

De to første fødslene tok hhv 9 timer fra start til slutt og 1 time og 50 min fra start til slutt. Siste tok derimot tre døgn.....

Har du fått en til Monajenten?

Gratulerer:)

Anonymous poster hash: 977cf...260

Skrevet

Har du fått en til Monajenten?

Gratulerer:)

Anonymous poster hash: 977cf...260

Takk :) Han er snart to år nå, tiden flyr :D

Skrevet

Foreløpig ( 8+3 ) er det grusomt. Er kvalm hele dagen, holder på å kaste opp av å lese sjokoladeinnleggene her inne.

Åpner de ikke ,blir uvel bare av overskriftene...

Utrolig trøtt, vondt i hoftene... Såe, dette blir et langt svangerskap kjenner jeg...

Håper kvalmen gir seg etterhvert, var kvalm i 16 uker forrige gang, 2 dager med første.

Men det kommer jo noe vanvittig fint ut av dette og det gjør det verdt alt styret :)

Skrevet

Mine svangerskap har blitt tyngre for hvert barn (mer kvalm, trøtt og sliten og verre bekkenløsning). MEN fødslene har blitt lettere og lettere :)

Skrevet

Jeg venter nr 3 nå. 16 uker på vei.

Vært mindre trøtt foreløpig denne ggangen.

Vært bittelitt mer kvalm men ikke kastet opp. Var lite kvalm med de andre to også. Kjenner det I bekkenet hvis jeg har Vært veldig aktiv en dag. Ganske likt som de andre det også. Hadde masse hodepine fra uke 11 med de andre to. Mindre av dette nå.

Svangerskapet med nr 1 var verst. Ufattelig trøtt, mange mnd med sterk hodepine fra morgen til kveld.

Kjempe vondt I puppene.

Denne gangen var jeg litt mer kvalm/uggen enn med de andre to I noen uker. Ellers har det ikke Vært noe spesielt annet enn et par dager med hodepine og litt vondt I bekkenet ved stor belastning.

Akkurat nå de siste ukene merker jeg ingenting til svangerskapet.

Jeg er mest spent på fødselen jeg nå.

Nr 1 tok 42 timer fra første rie.

Nr 2 tok 3 timer fra første rie, 2 år etter nr 1.

Nr 3 kommer ganske presis 3 år etter nr 2 og jeg håååper på en rask og enkel fødsel led han også. Krysser fingrene for at denne ikke er noen luring.

De to første kom 8 dager før termin begge to.

Skrevet

Jeg har blitt dårligere i formen for hvert svangerskap, både med bekkenløsning og kvalme (selv om den har vert helt grusom i alle graviditetene så blir den definitivt verre for hver gang merker jeg!) og fødsel nr tre var den lengste og tøffeste Av dem...

Skrevet

Mitt tredje har vært det letteste. Slitt fæælt med bekkenet de to første gangene, men denne gangen var bekkenet bra til uke 36 ;-D

Skrevet

Mitt tredje var en luring, både med tanke på svangerskap OG fødsel. Masse problemer hele veien, mens alt med de to andre var veldig enkelt. 

Anonymous poster hash: f052e...22f
Skrevet

3. Svangerskap var det letteste. Var ikke kvalm like lenge som med de andre og hadde mye mer energi hele svangerskapet. Var grei form med de andre også, men mer energi nå. Fødsel gjenstår å se. Tre uker til termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...