Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 30. mars 2015 #1 Skrevet 30. mars 2015 Har invitert noen venninner med barn til påskelunsj, men jeg er litt usikker på hva jeg skal servere og går jeg på butikken uten liste kommer jeg til å handle alt for mye Vi blir fire voksne og 5 barn i alderen 1-13 år Ingen av oss er spesielt kresne, men det er greit med litt mat jeg kan tilberede kvelden før. Takker for alle tips
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #2 Skrevet 30. mars 2015 Spekemat, laks, karbonader, eggerøre, kokt egg, ost, skinkepålegg, agurk, tomat, løk. Juice, vann, kaffe og melk. Godt brød/rundstykker. Anonymous poster hash: 4deb2...65d
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #3 Skrevet 30. mars 2015 Jeg ville laget hjemmebakte rundstykker og hatt ferskpresset appelsinjuice i hvert fall. Kanskje kakao også. Anonymous poster hash: 88869...963
Førstemann Skrevet 30. mars 2015 #4 Skrevet 30. mars 2015 Jeg hadde påskelunsj på lørdag og serverte blant annet scones med appelsin og sjokolade. Veldig gode, og veldig populære:)
frk Nilsen Skrevet 30. mars 2015 #5 Skrevet 30. mars 2015 (endret) Flere varianter av egg, eggerøre, omelett i posjonsform (muffinsbrett er fint) kokte egg i ulike farger. Hjemmelagd potetsalat, roastbeef, røyket laks, god(e) skinke®, brie, blåmuggost, en vanlig ost som norvegia/jarlsberg. Paprika, agurk, cherrytomater +++ Hjemmebakte rundstykker Ferskpresset appelsin juice, farris, kaffe, te Noe god påskesjokolade til kaffen, og en god kake Endret 30. mars 2015 av frk Nilsen
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 30. mars 2015 #6 Skrevet 30. mars 2015 Tusen takk for mange fine forslag! Da blir det mye godt her på fredag Glad påsk til dere alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå