Gå til innhold

Noen fler som har blitt syk? Rett før fødsel...

Anbefalte innlegg

Jeg har vondt i halsen og hovne mandler. Smerter i hele ansiktet, snart bihulebetennelse. Jeg som har klart å holde meg frisk i hele svangerskapet. Hvorfor i all verden blir jeg syk nå, rett før fødsel? Hva skjer da? Jeg er i uke 38 med 2.mann. 1.mann kom i uke 38, så håpet jo på å føde ang Day. Avventer kroppen da eller? Så slitsomt å bli syk når alt er så slitsomt fra før. Er vel ikke så populært å komme inn på føden med infeksjon heller.

Fortsetter under...

Akkurat blitt frisk selv jeg. 39+ 0

Hadde akkurat som deg, gikk heldigvis over fort. Enda litt krøll i halsen og snørrete men slipper sånn hoven følelse i hode og slik. Jeg tror kroppen venter på seg, men en forkjølelse kan også fremskynde det, så ingen fasit der. Jeg får fort kynnere av å hoste, men ikke fødet enda :)

med første mann hadde jeg "før veer" lå på sparke test på sykehuset og veene ga utslag på måleren, så de var sikre på at nå kom det snart... men dagen etter ble jeg kjempe forkjøla, lå 14 dager rett ut i senga (eller jeg satt for å sove), samme dagen jeg sa til meg selv "i dag føler jeg meg utvilt" da begynte fødselen... så kan nok være at kroppen din "holder" igjen dersom du ikke er form til å sette i gang en fødeprosses. mine før veer ga seg hvertfall når jeg ble så syk.

Anonymous poster hash: e38f2...0a6

Takk for svar 😊 legen sa jeg skulle avvente til etter påske, hvis det vedvarte så skulle jeg komme inn. Så da lå jeg her da..... Passet jo litt dårlig akkurat i påsken, men det går vel over som alt annet. Har vonde kynnere som vanlig, men ingen tegn på at noe skjer, så da blir det vel å vente til man er frisk igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...