Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #1 Skrevet 29. mars 2015 Jada teit spm sikkert, men blir vel litt mer annerledes enn med vanlig ost? Har fått dilla på husmannknekkebrød uten smør, med en skive ost smelta i mikro. Inneholder over 50 kcal per skive vanlig ost! Mye sunnere med lett-ost da, men usikker på om det blir like godt. Anonymous poster hash: f69f8...5df
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #2 Skrevet 29. mars 2015 Jada teit spm sikkert, men blir vel litt mer annerledes enn med vanlig ost? Har fått dilla på husmannknekkebrød uten smør, med en skive ost smelta i mikro. Inneholder over 50 kcal per skive vanlig ost! Mye sunnere med lett-ost da, men usikker på om det blir like godt. Anonymous poster hash: f69f8...5df Lettost smelter dårligere, jo lettere de er, jo "mindre" smelter de. De blir litt som et lokk i stedet for og smelte ordentlig. Jeg synes det smaker helt greit, men måtte venne meg litt til det. Men si meg, varmer du knekkebrød i mikroen? Anonymous poster hash: d609e...1ae
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #3 Skrevet 29. mars 2015 Jada teit spm sikkert, men blir vel litt mer annerledes enn med vanlig ost? Har fått dilla på husmannknekkebrød uten smør, med en skive ost smelta i mikro. Inneholder over 50 kcal per skive vanlig ost! Mye sunnere med lett-ost da, men usikker på om det blir like godt. Anonymous poster hash: f69f8...5df Lettost smelter dårligere, jo lettere de er, jo "mindre" smelter de. De blir litt som et lokk i stedet for og smelte ordentlig. Jeg synes det smaker helt greit, men måtte venne meg litt til det. Men si meg, varmer du knekkebrød i mikroen? Anonymous poster hash: d609e...1ae Syns det er godt Anonymous poster hash: f69f8...5df
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #4 Skrevet 29. mars 2015 Jada teit spm sikkert, men blir vel litt mer annerledes enn med vanlig ost? Har fått dilla på husmannknekkebrød uten smør, med en skive ost smelta i mikro. Inneholder over 50 kcal per skive vanlig ost! Mye sunnere med lett-ost da, men usikker på om det blir like godt. Anonymous poster hash: f69f8...5df Lettost smelter dårligere, jo lettere de er, jo "mindre" smelter de. De blir litt som et lokk i stedet for og smelte ordentlig. Jeg synes det smaker helt greit, men måtte venne meg litt til det. Men si meg, varmer du knekkebrød i mikroen? Anonymous poster hash: d609e...1ae Syns det er godt Anonymous poster hash: f69f8...5df Haha, så nydelig Anonymous poster hash: 5aaa4...82b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå