2i210 Skrevet 29. mars 2015 #1 Skrevet 29. mars 2015 Lurer veldig på hvor vi skal reise på ferie. Litt dyrt å bestille sydentur så sent... Lurer litt på Danmark (var der i fjor, men kjekt der). Noen som har noen gode forslag? (bor i Fr.stad).
Mamma til snart 4 Skrevet 31. mars 2015 #2 Skrevet 31. mars 2015 Samme som meg du vi bestillte bare ei helg i dyreparkdn i år, termin i september så orker lite i år! Danmark er jo kjempe da, hun på 7 år vil dit, får ta det neste år:) Vi bestilte syden tur i april i fjor, reiste i juni, betalte 15000 for 5 med all inclusive i 1 uke, vi var heldige der😃
Frufluffy Skrevet 31. mars 2015 #3 Skrevet 31. mars 2015 Vi var for første gang på charter til Bulgaria på et familievennlig hotell med 8,6 og 1 åring ifor. 16000 en uke. Ellers er Dyreparken alltid en vinner her, selv om vi bare er på dagstur. Finnes sikkert muligheter for å leie hytte/campinghytte litt utenfor parken fortsatt til en mye billigere penge. Danmarksferie er jo en slager har jeg hørt Hadde tänkt oss på dagstur til dyreparken sist jeg var gravid med termin i juli, men valgte å dra i august etter fødsel
Sotrafrøken78 Skrevet 20. april 2015 #4 Skrevet 20. april 2015 Jeg likte Danmark veldig godt, med Legoland, dyrepark og Tivoli 😀 korte bilturer og alle barna koste seg (3 stk under 6 år)..
JudoMor Skrevet 2. mai 2015 #5 Skrevet 2. mai 2015 Vi var i Danmark for 2 år siden Kjempe fin ferie hadde vi! 🌞 Vi bodde i Marienlyst så neste gang planlegger vi å legge oss øverst i landet. Mye nærmere legoland, løveparken og Djurs sommerland. Vi var i Djurs og BonBonland den sommeren og var mest fornøyd med Djurs! I år ska vi ha telttur til Daftø campingplass i Sverige. Har hørt det skal være kjempe fint der og vil tro mine to bonusbarn kommer til å kose seg masse i piratlandet <3 ☺ Var heller ikke så dyrt for teltplass og ingangsbilletter.
Snart4kløvermamma Skrevet 10. mai 2015 #6 Skrevet 10. mai 2015 Djurs sommerland i Danmark var fantastisk, det var noe for enhver alder. For de allerminste var det lekeplasser med myke matter, husker osv. For de mellomste var det passende karuseller og for de eldste var det karuseller og berg-og-dal-baner. Maten var tilpasset for alle og parken er passe stor, og med badeland. Så denne parken hadde alt. Vi har prøvd legoland og dyreparken, men for min del er ingen av disse like godt tilpasset som denne👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå