Gå til innhold

Hva kan jeg forvente og se på ultralyd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I morgen skal vi på ultralyd da er jeg 10+4 noe som jeg gleder meg virkelig til, for da har jo ikke gått opp for meg at jeg skal bli mamma. Hva vil jeg se? Et hjerneslag? En liten kropp?

Anonymous poster hash: ae9f8...5dc

Jeg var på ultralyd i uke 8+5. Da så jeg en klump som hadde et hjerte som slo så fort at det så ut om om det vibrerte. Selv om klumpen ikke akkurat så ut som et menneske enda, så var det veldig rørende. Godt å se hjertet som slo! Jeg vil tro at du vil så se noe som ligner enda mer på en liten kropp og også se et hjerte som slår tydelig. Gled deg masse! Lykke til!

Var også på ul da jeg var 8+5 og vi så tydelig hode og kropp, armene var så smått begynt å komme og fks nesa så vi veldig tydelig. Så også at den bevegde seg og hjertet som slo. Så vil tro du kan få se mye i uke 10. Var på ul når jeg var 11+6 også og da så vi en fullverdig baby og fikk også se ryggvirvlene, blæra og en del flere organer. Utrolig stas :) 

Annonse

Jeg var på tidlig UL i uke 14, og fikk da se en liten og svært så aktiv baby som strekte seg og veivet med armer og ben.

Var i uke 20 på ordinær UL, og fikk da se en frisk liten en som satt med foldete hender!

Var også på 3D UL i uke 24, hvor jeg fikk se en liten gutt som sjarmerte oss alle med sitt vakre smil, der han koste seg inni magen min :) Ultralydundersøkelse er virkelig magisk, og ikke noe jeg noengang kommer til å glemme! Er nå i uke 31, og trenger absolutt ingen UL for å se om alt er i orden, har en ninjababy i magen! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...