Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #1 Skrevet 29. mars 2015 En amerikansk venninne forsøker å ringe meg, men får det ikke til. Noen som vet? Jeg har gitt henne 47 og mitt mobilnr, virker som om hun ikke kommer ut fra USA. Hun har slått 0 foran 47. Hun er veldig syk så hun får ikke sjekket noe mer. Om noen vet - tusen takk for hjelp Anonymous poster hash: dc17a...412
Elina Skrevet 29. mars 2015 #3 Skrevet 29. mars 2015 Dere kan jo snakke via skype eller viber, det er gratis. Ikke alle mobilavtaler man får ringt ut av USA med.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #4 Skrevet 29. mars 2015 Ut av USA er det alltid 011 og så country code (47 for Norge osv) og så tlf nr. Bare 0 funker ikke... Evt kan du jo bare trykke +47 på mobiltelefonen, så tar den seg av alt det der... Anonymous poster hash: 5b675...993
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #5 Skrevet 29. mars 2015 Takk, jenter.... skal prøve i morgen igjen. Hun er så syk at skype er uaktuelt, dessverre. Skal få sjekket om det er abonnementet hennes eller om hun ikke har trykket riktig nr først. Tror ikke hun har trykket 011 først. Anonymous poster hash: dc17a...412
Elina Skrevet 29. mars 2015 #6 Skrevet 29. mars 2015 Jeg trenger ikke å trykke 011 foran men mulig telefonen min tar seg av det da. Skal jeg ringe til en annen region innad i USA må jeg ofte ta 1 foran tlf nummeret.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #7 Skrevet 29. mars 2015 Innad i USA til en annen region er det alltid bare 1 først, så det stemmer. Alltid 011 ut av landet, hvis man da ikke bare trykker pluss på mob tlf istedet... Mange telefonabonnementer i USA tillater ikke sk International Long distance, hun må ringe sin mobiloperatør for å "skru på" dette (avhengig av hvilket selskap hun bruker, jeg bruker AT&T og har aktivt måttet få dem til å tillate dette). Lykke til ;-) Anonymous poster hash: 5b675...993
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå