Gå til innhold

Er H&M små på størrelsene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slanket meg, og er derfor litt usikker på størrelser siden jeg nettopp har gått ned i vekt. 

Så nettopp på en størrelsestabell, såvidt jeg kan se skal jeg egentlig kunne bruke størrelse 40 nå.

Men var nettopp på shopping på HM, og der kjøpte jeg alt i 42. 40 ble litt for trangt over brystet. 42 skal forresten tilsvare XL står det på tabellen? Føler meg ikke XL.

Anonymous poster hash: 0e3ea...cd6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes de er litt romslige jeg....

Handler MYE til liten jente, stor gutt, herre og VELDIG mye til dame :)

Anonymous poster hash: 686d4...4c0

Skrevet

H&m er store i størrelsen. Jeg bruker normalt M, men jeg må ha S og XS der.

Anonymous poster hash: 9585c...992

Skrevet

For meg er H&M små i str på overdeler og stor på underdeler. 

Skrevet

Til oss voksne er de vel helt normale synes jeg...Men har opplevd at f.eks gravid-dongeribukser kan variere veldig i størrelsen!! Jeg bruker 38 og da jeg kun 8 uker på vei (hadde ikke lagt på meg noen ting)prøvde noen bukser var den en som jeg ikke en gang fikk over låret..En var så vid at jeg var sikker på at det var minst str.40 og den siste satt som et skudd..Alle var altså samme str., men umulig å forutse så store variasjoner! På barneklær er de normale.

Anonymous poster hash: f0a07...af9

Skrevet

Store i str på dametøy syns jeg.

Anonymous poster hash: 9af40...bdf

Skrevet

Kommer helt ann på hvilket merke det er innen HM. Noe er altfor stort i str 40 til meg, mens annet er for lite i str 44.

Skrevet

Uff, da. Da er jeg nok bare større enn jeg trodde :/

Hi

Anonymous poster hash: 12fb4...c97

Skrevet

Min erfaring er at H&M er små i størrelsene. På H&M bruker jeg str 44 i bukser, på KappAhl og Cubus bruker jeg 40. Noen ganger passer jeg min riktige str, men det er som regel fordi snittet er rart og syingen er borti natta. 

Anonymous poster hash: 161d3...332
Skrevet

Romslige

Anonymous poster hash: 12f18...4ad

Skrevet

Synes de er ekstremt varierende i størrelsen jeg. Vet jo aldri hva som passer. Kjøpte en topp der i L nå, uten og prøve. Var alt for stor, byttet til M, og den var nesten liten. Også en god del kortere i både lengde på toppen og armene.

Anonymous poster hash: 5b0bc...2eb
Skrevet

Synes ofte topper og gensere er store i størrelsen, mens bukser er små i størrelsen. Men, det varierer veldig !! Har gått ned endel kilo akkurat som deg HI, og bestilte nettopp to bukser derfra. Begge i samme størrelse. Den ene var for stor og den andre for liten...!!! Så når noen sier at det varierer innenfor HM's egne merker tror jeg det stemmer veldig godt. Kjøpte også for en stund siden et par oversize-gensere der, som jeg tenkte kunne være deilige og gå med hjemme. Vi snakker telt!! Enorme! Greit at der var oversize, men allikevel... Jeg er nå en s i overdeler, men kan ofte kjøpe xs på hm...

Anonymous poster hash: c5124...201

Skrevet

Min erfaring er at H&M er små i størrelsene. På H&M bruker jeg str 44 i bukser, på KappAhl og Cubus bruker jeg 40. Noen ganger passer jeg min riktige str, men det er som regel fordi snittet er rart og syingen er borti natta.  Anonymous poster hash: 161d3...332

Kappahl er EKSTREMT romslige! Bruker bukser str 40 i omtrent alle merker, men på Kappahl str 36....

Anonymous poster hash: 686d4...4c0

Skrevet

Synes de er ekstremt varierende i størrelsen jeg. Vet jo aldri hva som passer. Kjøpte en topp der i L nå, uten og prøve. Var alt for stor, byttet til M, og den var nesten liten. Også en god del kortere i både lengde på toppen og armene.

Anonymous poster hash: 5b0bc...2eb

Denne.

Kjøpte et skjørt i large som faller av, er som en sekk og jeg kan bruke dem som en romslig tent-kjole. Kjøpte deretter et skjørt i medium, men dette fikk jeg ikke over hoftene engang. Måtte opp i XL.

Neste skjørtet var for stort i medium og jeg måtte ned i small. Håpløst.

Anonymous poster hash: 3e0da...097

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...