Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #1 Skrevet 27. mars 2015 Fant det jeg trodde var en uåpnet smoothie i babybagen. Men den har vært åpnet, ikke spist av og deretter lukket igjen. Dette er et par måneder siden. Nå har 1-åringen spist den... Farlig? Anonymous poster hash: c7824...542
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #2 Skrevet 27. mars 2015 Kan jo være magen reagerer, men tror ikke det er farlig. Anonymous poster hash: 8f18f...4ee
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #3 Skrevet 27. mars 2015 Oi, huff, det hadde jeg aldri gjort. Er ikke smoothiene pakket inn i... sånn atmosfære som gjør at holdbarheten blir det den er? Husker ikke hva det heter *ammetåke*. Det verste som kan skje er trolig at barnet "bare" blir dårlig i magen. Magevondt, oppblåst, diarè eller oppkast. Men jeg ville ikke gitt det igjen... Anonymous poster hash: fee09...20f
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #4 Skrevet 27. mars 2015 Ene jenta mi spiste en smoothie som hadde ligget under sofaen ganske lenge. Det gikk helt bra. Anonymous poster hash: f8e59...60d
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #5 Skrevet 27. mars 2015 De skal spises innen 48 timer etter åpning (det står på pakkene til Nestle og Ellas), må oppbevares i kjøleskapet som åpen og om man skal ta vare på en ikke spist opp pakke så må man ha gitt ungen frukten med skje. Fordi om ungen har åpningen i munnen så kommer det bakterier fra munnen inn i pakken og de vil formere seg raskt. Om man skal være nøye. Men det går sikkert fint, du trenger ikke ringe legen Anonymous poster hash: 25266...03f
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #6 Skrevet 27. mars 2015 Kommer nok ut igjen ganske raskt Anonymous poster hash: d250a...373
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå