Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #1 Skrevet 27. mars 2015 Det er en dyr plass å spise med tanke på hva du får. Ja noe av maten er god. Men i større byer er jo valgmulighetene enorme . Jeg bor på en bitte liten plass og vi har Egon så der skjønner jeg at det er folk. Men det er Trangt og dyrt der. Anonymous poster hash: 94fc2...2cf
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #2 Skrevet 27. mars 2015 Nei! Alle vil ikke spise på Egon. Alltid vært noe med maten der. Ikke varm, masse brusk i kjøttet, poteter som er varmet for andre gang. Og vet ikke hva du mener med dyrt? Synes vel ikke det er dyrt, i forhold til kvaliteten er det kanskje dyrt. Anonymous poster hash: faea6...16d
Bustetroll Skrevet 27. mars 2015 #3 Skrevet 27. mars 2015 Aldri hatt noe god opplevelse på Egon.. Lite mat, og kjedelig mat
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #4 Skrevet 27. mars 2015 Huff. nei ikke alle. Jeg liker ikke Egon Anonymous poster hash: cb034...d87
Leeloo76 Skrevet 27. mars 2015 #6 Skrevet 27. mars 2015 Jeg synes Egon er pyton, unngår det så langt det er mulig, går heller på McDonalds (ikke at det er kvalitetsmat). Vi er heldige og bor i storby, nok annet å velge i mellom. Eneste som kan være greit der er lekekrok for ungene, men det finner man vel andre steder også.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #7 Skrevet 27. mars 2015 Hvis jeg går dit så er det fordi det er et bedre alternativ enn Mc Donalds. Anonymous poster hash: 2baaa...68b
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #8 Skrevet 27. mars 2015 Det er en dyr plass å spise med tanke på hva du får. Ja noe av maten er god. Men i større byer er jo valgmulighetene enorme . Jeg bor på en bitte liten plass og vi har Egon så der skjønner jeg at det er folk. Men det er Trangt og dyrt der. Anonymous poster hash: 94fc2...2cf Hei. Er fra liten plass selv, og her har vi Egon. Valget faller da heller der enn på den lokale kinarestauranten hvor alt smaker samme ketchupsuppa eller brunsaus med en dæsj soya. Når jeg bodde i byen ville det aldri fallt meg inn å ete på Egon. For det er det jeg føler jeg gjør der, eter, På en restaurant koser jeg meg, med spennende smaker og hyggelig atmosfære. Men for mange blir vel kjederestauranter noe trygt og de vet hva de får. Anonymous poster hash: 005b2...d2e
Tjofsen Skrevet 27. mars 2015 #9 Skrevet 27. mars 2015 (endret) Synes Egon er oppskrytt. Går heller på McDonalds. Der vet man hva man får. Endret 27. mars 2015 av Tjofsen
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #11 Skrevet 27. mars 2015 Synes Egon er helt ok jeg. Her vi bor er det eneste stedet med litt god plass, der er det rom mellom bordene så det er mulig å føre en samtale uten at du føler de nærmeste 4 bordene også hører alt du sier. Maten er ok, de er gode på glutenfritt og betjeningen er veldig blid og hyggelig. Vi har mange restauranter her, også gresk, indisk, kiesisk osv, men Big Horn og Egon er de beste både på service og lokaler. Anonymous poster hash: 50aa0...a16
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #12 Skrevet 27. mars 2015 Synes det er god mat på egon jeg. Men man kan ikke være veldig sulten og tro at man blir særlig mett av porsjonene deres, med mindre man har pizza eller pizza buffet da. Anonymous poster hash: 1eb60...3ea
the amazing spidermamma Skrevet 27. mars 2015 #13 Skrevet 27. mars 2015 Egon i Oslo har i hvert fall ufyselig mat. Ris som likner på plast, kald eller tom pizzabuffet, seigt kjøtt osv. Men dette kan jo helt sikkert variere fra sted til sted. I Oslo kan de vel holde på som de vil, for det dumper uansett inn kunder som ikke vet hvor dårlig det er.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #14 Skrevet 27. mars 2015 Egon i Oslo har i hvert fall ufyselig mat. Ris som likner på plast, kald eller tom pizzabuffet, seigt kjøtt osv. Men dette kan jo helt sikkert variere fra sted til sted. I Oslo kan de vel holde på som de vil, for det dumper uansett inn kunder som ikke vet hvor dårlig det er. Enig. Den på Jernbanetorget? Helt for jævelig. Og så utrolig frekke folk som jobber der. Bestilte fajitas der. Når jeg fikk det så var det uten lefser. De var tomme sa de så jeg fikk spise uten eller jeg kunne få rundstykker. Jeg sa at jeg da heller ville ha noe annet. Fajitas uten lefser er ikke fajitas. Jeg måtte likevel betale for fajitasen sa de. Herre så sure vi ble. Anonymous poster hash: faea6...16d
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #15 Skrevet 27. mars 2015 Eneste plassen jeg spiser på egon er i Trondheim. Da det er et flott sted å ta med besøkende, men det er jo pga utsikten, ikke maten. Skjønner ikke det med porsjonsstørrelse, da jeg ikke kjenner noen som har klart å spise opp pga mengden mat. Men det varierer vel kanskje fra sted til sted. Anonymous poster hash: 88624...680
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #16 Skrevet 27. mars 2015 Jeg har alltid syns at Egon er veldig oppskrytt, og drar kun dit om det er det eneste alternativet. Jeg var i en storby for noen uker siden, og havnet på Egon av praktiske grunner. Maten var overraskende bra (bluecheese burger)! Kanskje fordi forventningene heller var lave. Anonymous poster hash: f8968...2af
Mandala Skrevet 27. mars 2015 #17 Skrevet 27. mars 2015 Jeg syns Egon er helt ålreit iblant. Selv den på jernbanetorget :-P jeg syns det er bra priser der egentlig og maten jeg har spist har vært bra. Jeg syns til og med det var overraskende koselig der, men så var forventningene mine på bånn da jeg dro dit første gangen.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #18 Skrevet 27. mars 2015 Tidenes kjipeste "restaurant"👎 Anonymous poster hash: d22e4...ae6
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #19 Skrevet 27. mars 2015 Alltid vært fornøyd med Egon. God mat, fine porsjoner, greie priser, hyggelig betjening og en fin plass å ta med seg barn på Anbefaler det gjerne. Anonymous poster hash: bc236...1ec
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #20 Skrevet 27. mars 2015 Her ligger Egon rett ved Peppes pizza, for å si det sånn så har jeg vært på Egon 1 gang, og Peppes sikkert 15 ganger Anonymous poster hash: 5697d...10f
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #21 Skrevet 27. mars 2015 Jeg er enig i at det ikke er mat med Michelin-stjerne-kvalitet, men ris som smaker plastikk og kaldt kjøtt med masse brusk i har jeg altså aldri fått. Vi brukte å spise en del på Egons den gangen de holdt til på Frogner. Det var nært leiligheten vår, god plass og Veldig hyggelig betjening. Helt grei mat for det bruket vi hadde da. Ikke verdens beste mat, men overhodet ikke verken kald, dårlig eller 'ekkel' slik flere her sier. Men så er det nok forskjell fra restaurant til restaurant selv om det er en kjede. Jeg har kun spist på denne ene restauranten. Jeg kan også forstå at slike restauranter er populære blant barnefamilier da de er svært barnevennlige. Anonymous poster hash: 33c8a...573
ærlig talt Skrevet 27. mars 2015 #22 Skrevet 27. mars 2015 Mitt inntrykk er at "alle" misliker Egon. Det merkelige er at det så og si alltid er vanskelig å få bord der (Gjøvik) om man ikke har reservert.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #23 Skrevet 27. mars 2015 Har havnet på egon noen ganger, da vi er mange som skal spise, alle vil ha forskjellige ting, og noen vil ikke gå langt for å spise. Har da blitt den på Jernbanetorget. Og synes mat og service har vært helt greit. Men jeg går helst andre steder og spiser. Anonymous poster hash: 58b33...ef5
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #24 Skrevet 27. mars 2015 De har god indrefilet! Anonymous poster hash: 134b8...173
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 27. mars 2015 #25 Skrevet 27. mars 2015 De gangene jeg har vært på Egon har jeg vært veldig fornøyd med både mat og service. det er klart at det er individuelle restauranter selv om det er samme kjede, men jeg har som sagt vært fornøyd alle plassene jeg har vært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå