Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør her først, før jeg drar med meg lille undulaten ut i dette været...

Kjøpte ei jente undulat til vår andre venn her hjemme. Sett på nebbet hennes at det er "skrukkete" og bulkete. Ser helt rart ut ( legger ut bilde...!) men Idag ser jeg et slags HULL på siden av nebbet hennes?

En slags sykdom?

post-855439-233992_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du bør ringe veterinær og forhøre deg. 

Anonymous poster hash: c4623...6bf
Skrevet

Jeg er ikke veterinær, men jeg har hatt undulat og slik skal hverken nebbet eller huden over nebbet se ut. Du bør ringe veterinær, men bor du på østlandet så er jeg ikke så sikker på om du bør ta med fuglen ut i dag. 

Skrevet

Nei det der ser ikke bra ut. Hun bør til dyrlegen.

Anonymous poster hash: 74e5b...0b6

Skrevet

Er nemlig på østlandet jeg bor, så lar vær. Hun virker IKKE plaget i det hele tatt, synger, flyr, koser seg, spiser og alt.. Men det er selvfølgelig ikke normalt og gutten hun bor med har et friskt nebb. Det er helt klart noe galt, men kjekt p spørre her inne. Tar j med fuglen ut nå, er jg dum....

Skrevet

Ja, jeg skal absolutt ringe veterinær

Skrevet

Er nemlig på østlandet jeg bor, så lar vær. Hun virker IKKE plaget i det hele tatt, synger, flyr, koser seg, spiser og alt.. Men det er selvfølgelig ikke normalt og gutten hun bor med har et friskt nebb. Det er helt klart noe galt, men kjekt p spørre her inne. Tar j med fuglen ut nå, er jg dum....

Lurer på om det kan være dette: http://www.undulatliv.dk/7292128

Skrevet

Huff ja det kan stemme. Likte IKKE at det er smittsomt for vil IKKE at gutten skal få det!! 😪😢😥 søren heller nå fikk jeg litt noia

Skrevet

Da blir det veterinær på mandag. Huff etter å ha lest den linken så ser jeg liksom så smått på han andre litt sånn tørrhet, nevnte dette, men det var kun nødvendig å ta med hun det gjaldt tydeligvis. Han sa det hørtes ikke bra ut

Skrevet (endret)

Det er da helt greit å kjøre på veiene på østlandet. Syns du skal ta med fuglen før helgen, det er ikke greit å la den ha det sånn

Endret av Sint naken biltyv
Skrevet

Han veterinæren fikk bilde og kunne med 98% bekrefte at dette er et midd angrep, slik at jeg skal smøre på parafin olje fra apoteket i 2 uker, da begge fuglene og rense buret. Samt holde de i hvert sitt bur frem til d er over

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...