Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #1 Skrevet 26. mars 2015 Har ei mamma som er syk og innalgt på sykehus. Hun er i slutten av 30-årene. Tips til hva jeg kan gi i gave? Kan ikke være blomster, siden hun er allergisk. Anonymous poster hash: d9ccd...d35
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #2 Skrevet 26. mars 2015 Konfekt? Eller et fint kort der du skriver at du er glad i henne. Kanskje noen deilige såper, hvis hun kan dusje, sykehussåpe er noe dritt...... Anonymous poster hash: 88c7c...4b7
amandine Skrevet 26. mars 2015 #4 Skrevet 26. mars 2015 Lesestoff, myke varme sokker, notisbok og blyant, garn heklenål og oppskrift på no. Hvis hun er veldig syk er det ikke sikkert hun orker noe som helst, men sokker etc er godt. Og en myk pysj. Alt sånt som man aldri bruker hjemme men som er helt nødvendig på sykehus..
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #5 Skrevet 26. mars 2015 Er ofte så tørr luft på sykehusene, abefaler en god krem. Anonymous poster hash: 6fdd2...eb5
Iiiiik Skrevet 26. mars 2015 #6 Skrevet 26. mars 2015 Noe som fordriver tid; En bok, evt en lydbok. En bunke med blader eller magasiner. Jeg synes alltid det passer med en kurv med hjemmebakst, i hvert fall hvis hun er frisk nok til å spise det.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #7 Skrevet 26. mars 2015 Leppepomade, håndkrem, lesestoff, myk pysjamas og sokker. Det hadde jeg satt stor pris på Anonymous poster hash: 1d512...cbf
Gjest Skrevet 26. mars 2015 #8 Skrevet 26. mars 2015 Nok lesestoff i form av lettleste ukeblader, sokker, låne henne et nettbrett med nedlastede filmer på? Eller Netflix o.l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå