Gå til innhold

Ingen mens, men negativ graviditetstest?

Anbefalte innlegg

Jeg har et spørsmål. Jeg tok ut p-staven min den 13 januar og fikk deretter mensen igjen den 15 februar. Så jeg regna med nå at jeg skulle få mensen ca den 18-21 mars. Men nå er det da 26 mars og mensen har ikke dukket opp. Har tatt tester men viser negativt! (Billig tester)

Har hatt mensensmerter bare ikke så sterke i kanskje 1,5 uke eller mer..(noen ganger på venste side, noen ganger høyre og noen ganger i begge sidene) Har også hatt vondt i korsryggen, kanskje litt små kvalm og til, litt ømme brystvorter, og humørsvingninger fra en annen verden! (Det syns ihvertfall samboeren min! :P)

Noen som kan gi meg et svar på hva det kan være? Eller opplevd noe lignende som kan berolige meg litt :P

Anonymous poster hash: 9fc36...962

Fortsetter under...

Den blødningen du hadde kan ha vært en renseblødning etter at du tok ut p-staven. Jeg sluttet på pilla samtidig som deg, og har hatt ømme bryster siden, små mensmerter på høyre side, så ventre side. Og midt i. Har de to siste dagene kjent vibrasjoner nedi magen, jeg tror det er kroppen dom gjør seg klar for en ny syklus. Men for all del, du kan også være gravid :)

Anonymous poster hash: 79cc1...b3e

Jeg hadde mensen annehver måned etter at jeg tok ut P-ringen.. Altså.. syklus på 46-53 dager. Helt sykt.. Ikke lett å bli gravid med så få eggløsninger gitt, og like spent hver måned når jeg forventet å få mensen dag 25-27! Smør deg med tålmodighet, la det gå en uke mellom testene, blir sabla dyrt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...