Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #1 Skrevet 25. mars 2015 Vi er ett par som har en 9 åring, av div årsaker ser det ut til at vi blir i oslo fra 15 til 18 mai. Vi må bo på hotell.Gjerne sentralt, og billig, og der det er ok å bo i 3 dager. Vi har ikke bil, og er ukjente med t bane og trikk, har ikke slikt her vi bor. Tips? Anonymous poster hash: b3b52...bcf
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #2 Skrevet 26. mars 2015 Sjekk ut frognerhouse. http://www.frognerhouse.no/?gclid=COXq88ekxcQCFcr3cgodPkwA9Q Ellers ville jeg helst booket via airbnb (har lagt inn datoer for deg) https://www.airbnb.no/s/oslo?checkin=15.05.2015&checkout=18.05.2015&guests=3&source=bb&ss_id=heu64x78 Vi er ett par som har en 9 åring, av div årsaker ser det ut til at vi blir i oslo fra 15 til 18 mai. Vi må bo på hotell.Gjerne sentralt, og billig, og der det er ok å bo i 3 dager. Vi har ikke bil, og er ukjente med t bane og trikk, har ikke slikt her vi bor. Tips? Anonymous poster hash: b3b52...bcf Anonymous poster hash: 60fef...091
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #3 Skrevet 26. mars 2015 har også lagt inn datoene og detaljer for deg på booking, der kan du forresten se at frognerhouse er passelig billig og har høy score blandt gjester. http://www.booking.com/searchresults.no.html?aid=376378;label=Bookings-NO-RGM5e4nsTAPL1oykUnum1AS73739428390%3Apl%3Ata%3Ap1%3Ap2614.000%3Aac%3Aap1t1%3Aneg;sid=ade3b32ef2e17fcbd39c7b576f8fb743;dcid=1;checkin_monthday=15;checkin_year_month=2015-5;checkout_monthday=18;checkout_year_month=2015-5;class_interval=1;csflt=%7B%7D;dest_id=5916;dest_type=district;dtdisc=0;hlrd=0;hyb_red=0;inac=0;nha_red=0;no_rooms=1;redirected_from_city=0;redirected_from_landmark=0;redirected_from_region=0;review_score_group=empty;score_min=0;si=ai%2Cco%2Cci%2Cre%2Cdi;ss=Oslo%20Sentrum%2C%20Oslo%2C%20Oslo%20fylke%2C%20Norge;ss_all=0;ss_raw=oslo;ssb=empty;sshis=0&;or_radius=0;order=score Anonymous poster hash: 60fef...091
Mamma_til_2 Skrevet 26. mars 2015 #4 Skrevet 26. mars 2015 Samtidig som du finner hotell så vill jeg anbefale deg og booke plass i en restaurant 17.mai slik at dere har en plass og spise, det er fult det da ☺
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #5 Skrevet 26. mars 2015 Jeg er veldig glad i Frogner house personlig. http://www.cochspensjonat.no Har også bodd her . http://www.bondeheimen.com/index.php?option=com_content&view=article&id=147&Itemid=56 Alle de store kjedene har famillierom. Anonymous poster hash: b7a23...651
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #6 Skrevet 26. mars 2015 Frogner house.... takker for link. Men jeg fant ikke heilt ut av det. Det er en leilighet, og ikke ett hotell, men så var det tilegg for vask og sengetøy? Så vi må vaske leiligheten da? Men jeg bør kanskje ringe å snakke , med dem.... Takk for gode linker jenter. Anonymous poster hash: b3b52...bcf
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #7 Skrevet 26. mars 2015 Skulle jeg først bodd på hotell i Oslo 17. mai, ville jeg vurdert et av de som ligger langs Karl Johan. Litt dyrere, ikke ekstremt, og tilgang på orkesterplass til toget. Det kan ellers være litt slitsomt å bevege seg i sentrum under toggåingen. Anonymous poster hash: 28d12...803
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #8 Skrevet 26. mars 2015 Skulle jeg først bodd på hotell i Oslo 17. mai, ville jeg vurdert et av de som ligger langs Karl Johan. Litt dyrere, ikke ekstremt, og tilgang på orkesterplass til toget. Det kan ellers være litt slitsomt å bevege seg i sentrum under toggåingen. Anonymous poster hash: 28d12...803 Du får ikke rom mot KJ på 17. mai, de er fullbooket fra år til år. Anonymous poster hash: c9e2e...8fc
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #9 Skrevet 26. mars 2015 Skulle jeg først bodd på hotell i Oslo 17. mai, ville jeg vurdert et av de som ligger langs Karl Johan. Litt dyrere, ikke ekstremt, og tilgang på orkesterplass til toget. Det kan ellers være litt slitsomt å bevege seg i sentrum under toggåingen. Anonymous poster hash: 28d12...803 Du får ikke rom mot KJ på 17. mai, de er fullbooket fra år til år. Anonymous poster hash: c9e2e...8fc Jeg vet det, men utsikten fra f.eks spisesal i annen etasje er langt å foretrekke for gatemylderet. Også deilig å kunne gå litt til og fra, siden toget varer i tre og en halv evighet. Anonymous poster hash: 28d12...803
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #10 Skrevet 26. mars 2015 Hva med thon hotell slottsparken da, og så går vi opp til slottet?? Og hbor er det fint å spise? Bokke på den resturangen til hotellet, eller nedpå egon på oslo s...... Anonymous poster hash: b3b52...bcf
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #11 Skrevet 26. mars 2015 Hva med thon hotell slottsparken da, og så går vi opp til slottet?? Og hbor er det fint å spise? Bokke på den resturangen til hotellet, eller nedpå egon på oslo s......Anonymous poster hash: b3b52...bcf Hva med thon hotell slottsparken da, og så går vi opp til slottet?? Og hbor er det fint å spise? Bokke på den resturangen til hotellet, eller nedpå egon på oslo s......Anonymous poster hash: b3b52...bcf Vi har en 9 åringvspm bare skal se, og kose seg. Hvor får vi sett mest mulig?? Anonymous poster hash: b3b52...bcf
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #12 Skrevet 26. mars 2015 Hva med thon hotell slottsparken da, og så går vi opp til slottet?? Og hbor er det fint å spise? Bokke på den resturangen til hotellet, eller nedpå egon på oslo s...... Anonymous poster hash: b3b52...bcf Thon er sikkert fint. Det er OVERHODET ingen grunner til å spise på Egon. Noensinne. Dårlig og dyr mat, fraværende service, utelukkende befolket av harrytasser fra ytre enfold. De fleste restauranter er overfylte og hektiske på 17. mai, men du kan gjøre det ekstremt mye bedre enn Egon, altså. I sentrum er ålreite alternativer f.eks Tabibito (asiatisk) eller Dinner (kinesisk) i Stortingsgata, Brunello (italiensk) ved Oslo City, Nippon Art (japansk), Fjord (fiskerestaurant), Vognmand Nilsen (norsk/crossover) ved Teaterplassen, Illegal Burger i Møllergata eller Munchies (burgere), Pjoltergeist (europeisk/crossover) eller en av de mange indiske på Grønland (der får du ikke booket, men det er ikke alltid overfylt på den kanten). Anonymous poster hash: 28d12...803
Krumelur Skrevet 27. mars 2015 #13 Skrevet 27. mars 2015 Hva med thon hotell slottsparken da, og så går vi opp til slottet?? Og hbor er det fint å spise? Bokke på den resturangen til hotellet, eller nedpå egon på oslo s...... Anonymous poster hash: b3b52...bcf Thon er sikkert fint. Det er OVERHODET ingen grunner til å spise på Egon. Noensinne. Dårlig og dyr mat, fraværende service, utelukkende befolket av harrytasser fra ytre enfold. De fleste restauranter er overfylte og hektiske på 17. mai, men du kan gjøre det ekstremt mye bedre enn Egon, altså. I sentrum er ålreite alternativer f.eks Tabibito (asiatisk) eller Dinner (kinesisk) i Stortingsgata, Brunello (italiensk) ved Oslo City, Nippon Art (japansk), Fjord (fiskerestaurant), Vognmand Nilsen (norsk/crossover) ved Teaterplassen, Illegal Burger i Møllergata eller Munchies (burgere), Pjoltergeist (europeisk/crossover) eller en av de mange indiske på Grønland (der får du ikke booket, men det er ikke alltid overfylt på den kanten). Anonymous poster hash: 28d12...803 Tror ikke akkurat Pjoltergeist faller i smak hos noen som tenker seg på Egon, samt har med seg en niåring 😝
Gjest Gul stjerne Skrevet 27. mars 2015 #14 Skrevet 27. mars 2015 Du vet det kanskje ikke, men oslo,på,17. mai er vakkert på tv, men et helvete i virkeligheten. Milliarder mennesker, kø over alt, fullt over alt, ikke mulig å få taxi eller komme seg inn på trikken. Men hvis du ser på det som en eksotisk opplevelse, ja da kan dere få det ok. Men plangegg dagen, bestill spistested etc.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #15 Skrevet 27. mars 2015 Samtidig som du finner hotell så vill jeg anbefale deg og booke plass i en restaurant 17.mai slik at dere har en plass og spise, det er fult det da ☺ Ingen restauranter i Oslo tar bord reservasjon 17. mai. Anonymous poster hash: 3c7bb...7ec
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #16 Skrevet 27. mars 2015 Samtidig som du finner hotell så vill jeg anbefale deg og booke plass i en restaurant 17.mai slik at dere har en plass og spise, det er fult det da ☺ Ingen restauranter i Oslo tar bord reservasjon 17. mai. Anonymous poster hash: 3c7bb...7ec Ehm, jo? Vi hadde for eksempel reservert bord her http://www.brasserie45.no/i fjor. Anonymous poster hash: c66f3...61f
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #17 Skrevet 27. mars 2015 Du vet det kanskje ikke, men oslo,på,17. mai er vakkert på tv, men et helvete i virkeligheten. Milliarder mennesker, kø over alt, fullt over alt, ikke mulig å få taxi eller komme seg inn på trikken. Men hvis du ser på det som en eksotisk opplevelse, ja da kan dere få det ok. Men plangegg dagen, bestill spistested etc.Jeg "ser" poenget ditt. Men for oss som kommer fra ei luta fjellbygd, virker dette spennende. Det er snnsynligvis første og siste gang vi skal dit. Vi har nå fått rom på thon hotell cecil, og tenker at det er ett ok utgangspungt....... ??? Anonymous poster hash: b3b52...bcf
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #18 Skrevet 27. mars 2015 Samtidig som du finner hotell så vill jeg anbefale deg og booke plass i en restaurant 17.mai slik at dere har en plass og spise, det er fult det da ☺Ingen restauranter i Oslo tar bord reservasjon 17. mai.Anonymous poster hash: 3c7bb...7ec Ehm, jo? Vi hadde for eksempel reservert bord her http://www.brasserie45.no/i fjor. Anonymous poster hash: c66f3...61f vi har bestilt rom på thon hotel cecil. Da gjelder det å finne en resturang vi kan reservere på som kan være koselig for 9 åringen..... Men jeg ser jo at det sikkert er som du sier, men for oss landsens folk, fra langt uti huttiheiti om vi skal bruke dronningens egne ord.....så er dette en engangs mulighet..... Anonymous poster hash: b3b52...bcf
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #19 Skrevet 27. mars 2015 Jensen bøfhus. Perfekt for barn og greit for voksne Anonymous poster hash: d465b...bbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå