Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #26 Skrevet 4. april 2015 Så flott gjort av deg! Mange ville tatt livet av henne for lengst. Krysser fingrene for at kattungene er få og lette å gi bort. Kanskje katten har fått sånn tillit til deg etter dette at du slipper å avlive henne, at hun blir litt mer omgjengelig Jeg tror du gjør alt rett. Min erfaring er at dyra ofte vil ha det rolig og være i fred når det skjer, og helst om natten. Instinkt antagelig, de er jo veldig sårbare når de er i den posisjonen... Ikke godt å si. Stort sett ordner kattene det der selv og er veldig flinke med ungene sine. Det eneste man trenger å tenke på er at det er rent, tørt og rolig. Lykke til! Seriøst? Hva slags folk er det dere kjenner egentlig? Anonymous poster hash: 7897a...601
Katteskinnet Skrevet 4. april 2015 #27 Skrevet 4. april 2015 Pus har ikke fått ungene enda...føler meg som en hønemor om dagen...Sitter. Inne på vaskerommet opp til flere timer hver dag...venter og venter. Hun ligger mye stille og vil bare sove og ha kos på magen. Hun er så søt der hun ligger.... Og til dere som er så negative: jeg hadde ikke gidde å sitte der inne så mye viss jeg ikke hadde brydd meg om hun. Jeg vil hun skal føle seg elsket og ha noen som bryr seg. Jeg syns bare det er så råttent gjort av tidligere eier, og legge ett sånt ansvar over på oss. Jeg må faktisk ut med masse penger på en katt jeg ikke hadde planer om å ha. Jeg må sterilisere henne, gi henne og kattungen vaksiner og ormekurer. Med én inntekt i huset går ikke dette. Det var derfor jeg ville avlive henne, men det var før vi oppdaget at hun var drektig. Nå får vi bare ta det som det kommer.....Kattungene kommer vel når som helst, og barna mine gleder seg. HI Anonymous poster hash: 182d5...966 Selvfølgelig er det råttent gjort av de tidligere eierne å bare etterlate seg en drektig katt (Jeg hadde nok kontaktet politiet for å være ærlig. Å etterlate seg dyr er brudd på dyrevelferdsloven), men jeg også stusser over at du så enkelt er villig til å ta livet av katten istedenfor å sjekke hos Redd Dyra eller i verste fall sette ut en annonse hos Finn. En katt er ikke dyr, spesielt ikke om man tegner forsikring. Nå i vår og sommermånedene er det også mange veterinærer som har tilbud på sterilisering. Når det er sagt er det kjempeflott at du tar deg av katten. Jeg håper dere får en god venn i henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå