Gå til innhold

Synes du uttrykket "bank i bordet" er irriterende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er et ubeskrivelig irriterende uttrykk!

Anonymous poster hash: 99a7a...ea3

Fortsetter under...

Skrevet

Det kan nok være et irriterende uttrykk. .. men likevel bruker jeg det nok altfor ofte. Og i tillegg må jeg da finne et bord å banke i😂😂 men kaller meg ikke overtroisk 😳 😂

Anonymous poster hash: 2b372...3aa

Skrevet

Jeg verken bruker eller hører uttrykket noe særlig, så det blir vel mer artig enn irriterende de få gangene det dukker opp.

Anonymous poster hash: 0f6c4...388
Skrevet

Nei. Hva er irriterende med det?

Anonymous poster hash: 7d8de...5cc

Skrevet

Nei, jeg bruker det hele tiden:)

Skrevet

Jeg sier det for at det ikke skal gå troll i ord. F.eks hvis en sier at nå kommer vedkommende til å krasje på vei hjem, da svarer jeg "Bank i bordet" og banker i bordet.

Anonymous poster hash: 7c125...34c

Annonse

Skrevet

Hvordan kan det klare å irritere?

Jeg bruker det selv, men ikke ofte nok til at selv den mest gretne kan klare å irritere seg over det, tror jeg.

*bank i bordet*

Skrevet

Ja irriterende. Det vitner om overtroiske mennesker, og for meg som er et rasjonelt tenkende menneske, blir det bare helt feil at de sier det.

Anonymous poster hash: 3609d...685

Skrevet

Jeg er overhode ikke overtroisk, men sier det ofte likevel! 

Anonymous poster hash: 4cbd2...501
Skrevet

Ja irriterende. Det vitner om overtroiske mennesker, og for meg som er et rasjonelt tenkende menneske, blir det bare helt feil at de sier det.

Overtro?

Dette er et uttrykk som har med religion å gjøre.

Anonymous poster hash: 8058f...b46

Skrevet

Ja irriterende. Det vitner om overtroiske mennesker, og for meg som er et rasjonelt tenkende menneske, blir det bare helt feil at de sier det. Anonymous poster hash: 3609d...685

Overtro?

Dette er et uttrykk som har med religion å gjøre. Anonymous poster hash: 8058f...b46

Hvordan er det religiøst?

Anonymous poster hash: 7db8d...aba

Skrevet

Ja irriterende. Det vitner om overtroiske mennesker, og for meg som er et rasjonelt tenkende menneske, blir det bare helt feil at de sier det. Anonymous poster hash: 3609d...685

Overtro?

Dette er et uttrykk som har med religion å gjøre. Anonymous poster hash: 8058f...b46

Hvordan er det religiøst?

Anonymous poster hash: 7db8d...aba

Definisjon overtro: Overtro, tro på makter og årsakssammenhenger som faller utenfor vitenskapens lover og som ikke har noen fornuftig, «rasjonell» begrunnelse.

Må altså ikke være religiøst for å kalle det overtro. Uansett, så er jeg sikker på at du skjønner hva jeg mener, så heng deg nå ikke opp i bagatellene.

Tror man virkelig på at det ikke skjer noe galt bare man banker i bordet, ja da er det ikke håp for menneskeheten. Jeg tror at flere som sier det ikke tror, men hvorfor gidder dere å gjøre det?

Skrevet

Nei, bruker det en del selv.

Anonymous poster hash: 727dd...e1a

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...