Gå til innhold

Dere som temper

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har ligget på 36,40...I dag 36,51. Små marginer ja. El-slim og smerte har avtatt, samt lyster. Positiv eltest tirsdag og onsdag, så burde vel ha hatt eggløsning el ha i dag ?? Sent...dag 21.Om det skjer befruktning får vel ikke egget tid tell å feste seg.?

Temper i munnen men enda ikke fått økning....Dag 21 og fikk positiv el-test i går og tirsdag, temp i dag kanskje 0,1 opp. Betyr vel at jeg kanskje ikke har hatt eggløsning?

EL-tester er positive 1-2 dager før EL, og tempøkning skjer som regel dagen etter EL. Du burde dermed se tempøkning 2-3 dager etter positiv EL-test.

Temper i munnen men enda ikke fått økning....Dag 21 og fikk positiv el-test i går og tirsdag, temp i dag kanskje 0,1 opp. Betyr vel at jeg kanskje ikke har hatt eggløsning?

EL-tester er positive 1-2 dager før EL, og tempøkning skjer som regel dagen etter EL. Du burde dermed se tempøkning 2-3 dager etter positiv EL-test.

Takk:) Ny på dette med temping. Syns bare det begynner å bli sent i syklusen min og snart mensen. Redd om jeg blir gravid at luteralfase bli for kort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...