Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #1 Skrevet 25. mars 2015 Fikk resept på Sarotex pga smerter i kroppen, tok en i går kveld slik legen sa 2 timer før leggetid og jeg ble rusa jo! Etter tre timer snøvla jeg når jeg skulle prate, hærlighet det er jo lav dose(10 mg)...noen flere som har hatt den bivirkningen?? Anonymous poster hash: af81b...101
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #2 Skrevet 25. mars 2015 ja, jeg har fryktelig dårlig erfaring med de tabl....jeg fikk ødelagt mye av livet mitt i en periode. jeg kom ikke tilbake til livet før jeg sluttet med alle tabl..... Anonymous poster hash: 83c83...43e
HvittHus Skrevet 25. mars 2015 #3 Skrevet 25. mars 2015 Mannen min brukte Sarotex mot smerter og ja han var noe utafor de to første ukene. Det tar et par uker å venne seg til bruken, så i denne tida skal du være forsiktig med /evnt la være å kjøre bil.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #4 Skrevet 25. mars 2015 Ganske så vanlig i en dag eller to så går det som regel over Anonymous poster hash: bd3d9...36e
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #5 Skrevet 25. mars 2015 uff kan jeg spørre om hvilke problemer du fikk i forbindelse med de tablettene?Eller var det en miks av flere?:-S Blir man avhengig av det??Legen sa det absolutt ikke var farlig, men jeg er ikke sååå sikker på det... Tør ikke ta de tablettene når jeg er alene med barna i begynnelsen i alle fall... Anonymous poster hash: af81b...101
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #6 Skrevet 25. mars 2015 Jeg begynte med de i desember. Begynte med 20 mg hver kveld, bruker nå 30 mg fast hver kveld. Har aldri kjent noe til noe rus, men de hjelper meg til å sove uten å ha smerter hele natta. Håpe du får effekten du er ute etter Anonymous poster hash: ea704...8c7
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #7 Skrevet 26. mars 2015 Jeg skrev også en tråd om de tablettene her inne. Jeg fikk ekstrem munntørrhet og var konstant sulten, men hjalp dessverre ikke for smertene. (Ble ikke ruset heller, men la meg kanskje før rusen kom?) Anonymous poster hash: 86d51...647
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #8 Skrevet 26. mars 2015 Vanlig at du kjenner en rus i begynnelsen. Det går seg til for de aller fleste. Gi det hvertfall 3 mnd Anonymous poster hash: edfd1...fd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå