Gå til innhold

Frieri og dårlig råd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen fridde til meg ved å be meg ordne meg "elegant" mens gjorde gjorde han finishen på rettene hadde lagt til meg (3-retters)

Levende lys i hele stua og rødt i glasset😊

Han gikk ned på kne og ringen jeg har koster 500kr (forlovelsesring). Fineste ringen jeg har fordi det er det den betyr som spiller en rolle og ikke hvordan den ser ut!

Vi skal kjøpe giftering senere, men vi kommer nok ikke til å investere SÅ mye penger i den..

Anonymous poster hash: 8eddf...e69

Skrevet

Min mann fridde til meg hjemme i stuen etter barna hadde lagt seg. Strødd om seg med roseblader men ikke for mye da han vet jeg får neller mtp evt dyr på bladene. Laget noe god mat som vi koste oss med. Ringen var en helt enkel ring av billigste sort å jeg ble kjempeglad! Men han var ikke fornøyd å sa at han ville kjøpe en annen ring som var mer spesiell å passet meg bedre. Så da spurte jeg hva som var greia å sa at den han fridde med var kjempefin. Det viste seg at gullsmeden syntes ringen var for dyr å kjøpe i tilfelle han fikk nei ( selv om min mann visste svaret) så han hadde fått kjøpt et billig par som han gikk bytte hvis jeg sa ja.

jeg hadde vært like stolt over ringen uansett men det var hans frieri så hvilken ring vi skulle ha fikk han bestemme. 14 dager etter hadde vi ringer til 30 000,-...

Anonymous poster hash: 228ec...73d

Skrevet

Min mann fridde til meg hjemme i stuen etter barna hadde lagt seg. Strødd om seg med roseblader men ikke for mye da han vet jeg får neller mtp evt dyr på bladene. Laget noe god mat som vi koste oss med. Ringen var en helt enkel ring av billigste sort å jeg ble kjempeglad! Men han var ikke fornøyd å sa at han ville kjøpe en annen ring som var mer spesiell å passet meg bedre. Så da spurte jeg hva som var greia å sa at den han fridde med var kjempefin. Det viste seg at gullsmeden syntes ringen var for dyr å kjøpe i tilfelle han fikk nei ( selv om min mann visste svaret) så han hadde fått kjøpt et billig par som han gikk bytte hvis jeg sa ja.

jeg hadde vært like stolt over ringen uansett men det var hans frieri så hvilken ring vi skulle ha fikk han bestemme. 14 dager etter hadde vi ringer til 30 000,-...

Det skal være sagt at det ble gifteringer og siden de var så spesielle og dyre.

Skrevet

Det som hadde vært viktig for meg, er at mannen hadde lagt ned en innsats for frieriet, med påfølgende ringer. Kostnaden på ringene, osv. betyr svært lite i det store og hele. Det blir trist hvis noe så vakkert og betydningsfullt som bryllup og ekteskap, skal forenkles ned til prisen på materialistiske ting..

Anonymous poster hash: 80346...c2f
Skrevet

En forlovelsesring til 15 000 er ikke billig, det er faktisk latterlig dyrt.

Hele bryllupet vårt kostet mindre, selv med ringer.

Anonymous poster hash: 94c65...664

Huh? Tror jeg er den av kollegaene mine med billigst ring. De andre ligger i prisklassen 50-100 000.

Gifteringen er en tradisjonell, glatt gullring, men forlovelsesringen skal etter min mening være litt spesiell.

Anonymous poster hash: f42fe...6ad

Hvorfor vet man hva kollegaers ringer koster?

Anonymous poster hash: 2da43...874

Haha, samme lurte jeg på.

"Kan ikke du ta med de papirene hit?"

"Jo, for ringen min koster over 50.000".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...