Gå til innhold

hvor mange kalorier har du spist idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Under 500 kcal om dagen, er dere sprø i hodet? Det var sånn jeg spiste da jeg var fullblåst anorektiker.

Anonymous poster hash: d7295...962

Altså nå spiser jeg ikke under 500 Kcal hver dag siden jeg går på 5:2 dietten. Da faster man 2 dager altså 500 Kcal og resten sv de 5 dagene kan man spise mye mer.

Under 500 kcal om dagen, er dere sprø i hodet? Det var sånn jeg spiste da jeg var fullblåst anorektiker.

Anonymous poster hash: d7295...962

Ja, det reagerte jeg også på. Helt på tryne! Hilsen tidligere anorektiker.

Anonymous poster hash: 559c9...4b9

For en som ikke har et anstrengt forhold til mat er det ikke helt på trynet. Jeg var overvektig og har, med godt samarbeid med legen, gått ned ved hjelp av den dietten. Det som er riktig for en er ikke en fastslått sannhet for alle.

Anonymous poster hash: e4bc2...1e2

Annonse

Jeg har siste uken ligget i snitt på 2050 kcal. Gått ned litt over 3 kg siste 7 dager. Totalt gått ned 14 kg den siste tiden. Spiser høy protein diett. Idag ligger jeg på 1500 kcal foreløpig og ender nok opp på ca 1800 kcal.

Anonymous poster hash: 6e1d3...b4a

Gjest Antarctica

Ikke mange nok! Jammen har jeg glemt å spise.

Hvor mange kalorier er det i en banan, en kopp te med melk, to vaffelhjerter med brunost, en kopp kaffe og en raus middagsporsjon med fiskegrateng, poteter og salat? Tror jeg trenger en brødskive.

Alt for mye karbohydrater :oAnonymous poster hash: 4d70f...45c

Fins ikke noe som heter for mye karbohydrater.

Men det fins noe som heter for passiv livsstil.

Skal man være i bevegelse, MÅ man ha karbohydrater.

Vet ikke hvor mange jeg har spist, men har spist følgende; to knekkebrød med varmrøkt laks, kyllingwraps, en halv banan, en passe liten posjon med spagetti og kjøttsaus pluss en passe stor salat. En neve nøtter.  

Blir nok en liten kvikklunch til kvelds også(det er jo bittelillelillelørdag), etter løpeturen min.  

Anonymous poster hash: 4e93a...cc0

Til dere som ligger på minimum 2000 kalorier om dagen, hva og hvor mye spiser dere? Jeg sliter med å legge på meg (alltid vært tynn, høy forbrenning, ligger i slekta). Etter en periode med mye stress har jeg gått litt ned i vekt og siden jeg i utgangspunktet var tynn, prøver jeg nå å gjøre alt for å gå litt opp igjen. Spiser frokost, lunsj, middag og kveldsmat, samt litt mellommåltider. Men kommer aldri over ca 2500 kaloriee pr dag.

Anonymous poster hash: 20ba9...3c8

Annonse

Prøver å gå ned i vekt, har slengt meg på knekkebrød-dietten, men hadde en sprekk ikveld siden jeg var så enormt sulten.

Frokost: To tynne knekkebrød med en stripe majones, kyllingfilet-pålegg og tomat

Lunsj: To tynne knekkebrød med lettost og paprika

Middag: To tynne knekkebrød, et med hver av påleggene over

Kvelds: To grove rundstykker(!!) med variabelt pålegg på hver halvdel (lettost, leverpostei, kyllingfilet-pålegg)

+ Et eple i løpet av dagen.

Vet ikke kcal-innhold totalt jeg, men hele poenget er å vende magen til mindre porsjoner, og oftere måltider.

Anonymous poster hash: 6033a...ccc
Gjest Runforit

Til dere som ligger på minimum 2000 kalorier om dagen, hva og hvor mye spiser dere? Jeg sliter med å legge på meg (alltid vært tynn, høy forbrenning, ligger i slekta). Etter en periode med mye stress har jeg gått litt ned i vekt og siden jeg i utgangspunktet var tynn, prøver jeg nå å gjøre alt for å gå litt opp igjen. Spiser frokost, lunsj, middag og kveldsmat, samt litt mellommåltider. Men kommer aldri over ca 2500 kaloriee pr dag.Anonymous poster hash: 20ba9...3c8

Jeg er ganske småspist og løper hver dag så lavkarbo er perfekt for meg. Ikke for store, men kaloritette måltider. Bare frokosten min er over 300 kcal. Kjører på med egg, fløte, avokado, peanøttsmør, oljer, nøtter, kokosmelk etc for å få opp kaloriene uten at det blir så mye volum.

Lavkarbogjortenkelt.net har mange fine oppskrifter :)

Til dere som ligger på minimum 2000 kalorier om dagen, hva og hvor mye spiser dere? Jeg sliter med å legge på meg (alltid vært tynn, høy forbrenning, ligger i slekta). Etter en periode med mye stress har jeg gått litt ned i vekt og siden jeg i utgangspunktet var tynn, prøver jeg nå å gjøre alt for å gå litt opp igjen. Spiser frokost, lunsj, middag og kveldsmat, samt litt mellommåltider. Men kommer aldri over ca 2500 kaloriee pr dag.

Anonymous poster hash: 20ba9...3c8

Spiser du nøtter er det jo høyt kaloriinnhold i de, men sunt fett. Samme emd fet fisk og avocado for eks.

Prøver å gå ned i vekt, har slengt meg på knekkebrød-dietten, men hadde en sprekk ikveld siden jeg var så enormt sulten.

Frokost: To tynne knekkebrød med en stripe majones, kyllingfilet-pålegg og tomat

Lunsj: To tynne knekkebrød med lettost og paprika

Middag: To tynne knekkebrød, et med hver av påleggene over

Kvelds: To grove rundstykker(!!) med variabelt pålegg på hver halvdel (lettost, leverpostei, kyllingfilet-pålegg)

+ Et eple i løpet av dagen.

Vet ikke kcal-innhold totalt jeg, men hele poenget er å vende magen til mindre porsjoner, og oftere måltider.

Anonymous poster hash: 6033a...ccc

Ikke rart du gikk på en sprekk med den menyen der før kvelds. To tynne knekkebrød til frokost, lunsj og middag - med knapt nok pålegg på? Høres ikke særlig lurt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...