Gå til innhold

hvor mange kalorier har du spist idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som går på lavkalori diett?

evt om dere spise lavkarbo med ok mengde kalorier?

Anonymous poster hash: 772f7...082
Skrevet

Driver med 5:2 dietten og har spist 495kcal Idag.

Skrevet

Sykdom er perfekt når man spiser lavkalori.

Jeg har nok spist halvparten av normalen, 900 kalorier, tipper jeg.

Anonymous poster hash: ea69d...ff1

Skrevet

Rett under 500.

Anonymous poster hash: e796a...b77

Skrevet

480

Anonymous poster hash: bf488...305

Skrevet

3-400 antagelig. Går ikke på noen diett, men strever med å spise nok.

Anonymous poster hash: 6337f...59a
Skrevet

Rundt 700. Går på easylifekurs. Mest supper og shake. Er i ketose så lite sulten.

Anonymous poster hash: 88f88...906

Skrevet

Har null kontroll, men kan nesten garantere at jeg har bikket 2.500 ihvertfall. Spist ei plate kokesjokolade, boller og andre søtsaker, itillegg til 6 brødskiver og enorme mengder middag :P

Skrevet

Lavkalori. 1098 idag. I snitt 1138 per dag.

Gjest Antarctica
Skrevet

Ikke mange nok! Jammen har jeg glemt å spise.

Hvor mange kalorier er det i en banan, en kopp te med melk, to vaffelhjerter med brunost, en kopp kaffe og en raus middagsporsjon med fiskegrateng, poteter og salat? Tror jeg trenger en brødskive.

Skrevet

Ca 1720. Roede Maxi

Anonymous poster hash: ddacc...807

Skrevet

Under 500 kcal om dagen, er dere sprø i hodet? Det var sånn jeg spiste da jeg var fullblåst anorektiker.

Anonymous poster hash: d7295...962

Skrevet

I dag har jeg spist 1066 kalorier, 144 for kite ifølge målet på 1200.. Er forkjølet å sliter med å svelge.

Anonymous poster hash: 0ff6a...d68

Skrevet

Ikke mange nok! Jammen har jeg glemt å spise.

Hvor mange kalorier er det i en banan, en kopp te med melk, to vaffelhjerter med brunost, en kopp kaffe og en raus middagsporsjon med fiskegrateng, poteter og salat? Tror jeg trenger en brødskive.

Alt for mye karbohydrater :o

Anonymous poster hash: 4d70f...45c

Skrevet

2489, inaktiv i tillegg

Anonymous poster hash: dc7b7...0c0

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

3200.. Prøver å legge på meg ;)

Skrevet

Kanskje 200 Max. Klarer ikke spise om dagen..

Anonymous poster hash: 32666...7cc

Skrevet

5:2diett, så rett under 500 i går og en hel haug i dag:)

Anonymous poster hash: e4bc2...1e2

Skrevet

200? 500? Hvordan går det an 😜

Altså det er jo 50-100 kcal bare i smør til brødskiva/1 ss olje og det sier sitt...

Anonymous poster hash: 9f183...459

Skrevet

200? 500? Hvordan går det an 😜

Altså det er jo 50-100 kcal bare i smør til brødskiva/1 ss olje og det sier sitt...

Anonymous poster hash: 9f183...459

Jeg går på 5:2, det er utrolig nok ikke noe problem. Men man må jo være bevisst. Grønnsaker i bøttevis, litt fisk eller egg. Det er ikke mange kalorier i det. Men de andre dagene er det jo rundt 2000. For min del er det mer gjennomførbart å faste innimellom enn å f eks kutte ut sukker og karbohydrater hele tiden.

Anonymous poster hash: e4bc2...1e2

Skrevet

200? 500? Hvordan går det an

Altså det er jo 50-100 kcal bare i smør til brødskiva/1 ss olje og det sier sitt...Anonymous poster hash: 9f183...459

Jeg har drukket en iskaffe og spist en halv fiskepinne. Ellers drukket farris. Satser på at denne dagen blir bedre!

Anonymous poster hash: 32666...7cc

Skrevet

Under 500 kcal om dagen, er dere sprø i hodet? Det var sånn jeg spiste da jeg var fullblåst anorektiker.

Anonymous poster hash: d7295...962

Ja, det reagerte jeg også på. Helt på tryne! Hilsen tidligere anorektiker.

Anonymous poster hash: 559c9...4b9

Skrevet

0, men så er det ny dag da ;) Jeg skal på trening straks, og vil ikke spise før etterpå, ellers får jeg sting. Ligger på ca 1200-1300 kcal for dagen og null sukker.

Anonymous poster hash: 38c3a...f6a
Skrevet

Tidlige dagen enda, så 0, men i går endte jeg vel opp på rundt 1000 tipper jeg. Er ganske så matlei for tiden. Går ikke på noen diett eller noe, så teller ikke kalorier, men ut fra det jeg spiste vil jeg tippe på 1000 + -

Anonymous poster hash: 559c9...4b9
Skrevet

Jeg trodde jeg skulle få se helt andre tall her. Normalt for meg ville vært fra 1200- 2200... Men her er det utrolig mange som spiser mindre enn en anorektiker. Det er galskap å spise så lite. Og det skal så utrolig lite til for å bli syk, når inntaket er så lavt.

Lag kostplaner og følg de. De fleste her burde tatt seg en tur til ernæringsfysiolog.

Hilsen tidligere anorektiker her og..

Anonymous poster hash: 3ebc9...ec0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...