Gå til innhold

hvor mange kalorier har du spist idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Antarctica

Ikke mange nok! Jammen har jeg glemt å spise.

Hvor mange kalorier er det i en banan, en kopp te med melk, to vaffelhjerter med brunost, en kopp kaffe og en raus middagsporsjon med fiskegrateng, poteter og salat? Tror jeg trenger en brødskive.

Annonse

Ikke mange nok! Jammen har jeg glemt å spise.

Hvor mange kalorier er det i en banan, en kopp te med melk, to vaffelhjerter med brunost, en kopp kaffe og en raus middagsporsjon med fiskegrateng, poteter og salat? Tror jeg trenger en brødskive.

Alt for mye karbohydrater :o

Anonymous poster hash: 4d70f...45c

200? 500? Hvordan går det an 😜

Altså det er jo 50-100 kcal bare i smør til brødskiva/1 ss olje og det sier sitt...

Anonymous poster hash: 9f183...459

Jeg går på 5:2, det er utrolig nok ikke noe problem. Men man må jo være bevisst. Grønnsaker i bøttevis, litt fisk eller egg. Det er ikke mange kalorier i det. Men de andre dagene er det jo rundt 2000. For min del er det mer gjennomførbart å faste innimellom enn å f eks kutte ut sukker og karbohydrater hele tiden.

Anonymous poster hash: e4bc2...1e2

200? 500? Hvordan går det an

Altså det er jo 50-100 kcal bare i smør til brødskiva/1 ss olje og det sier sitt...Anonymous poster hash: 9f183...459

Jeg har drukket en iskaffe og spist en halv fiskepinne. Ellers drukket farris. Satser på at denne dagen blir bedre!

Anonymous poster hash: 32666...7cc

Under 500 kcal om dagen, er dere sprø i hodet? Det var sånn jeg spiste da jeg var fullblåst anorektiker.

Anonymous poster hash: d7295...962

Ja, det reagerte jeg også på. Helt på tryne! Hilsen tidligere anorektiker.

Anonymous poster hash: 559c9...4b9

Tidlige dagen enda, så 0, men i går endte jeg vel opp på rundt 1000 tipper jeg. Er ganske så matlei for tiden. Går ikke på noen diett eller noe, så teller ikke kalorier, men ut fra det jeg spiste vil jeg tippe på 1000 + -

Anonymous poster hash: 559c9...4b9

Jeg trodde jeg skulle få se helt andre tall her. Normalt for meg ville vært fra 1200- 2200... Men her er det utrolig mange som spiser mindre enn en anorektiker. Det er galskap å spise så lite. Og det skal så utrolig lite til for å bli syk, når inntaket er så lavt.

Lag kostplaner og følg de. De fleste her burde tatt seg en tur til ernæringsfysiolog.

Hilsen tidligere anorektiker her og..

Anonymous poster hash: 3ebc9...ec0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...