Gå til innhold

influensavaksine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som ikke har tatt influensavaksine? Jeg hadde booket time hos legen for å ta den, men fikk omgangssyken så legen ville ikke sette sprøyta. Lurer på om der er noe vita lenger siden vinteren snart er over og den verste tidwn for smitte snart må være over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 27

Skrevet

Jeg droppet den, er 17 uker nå og tenker sesongen er på hell. Også hørt at årets vaksine ikke har truffet helt på årets influensa, så du er ikke garantert å ikke bli syk likevel

Gjest Runforit
Skrevet

Jeg tok den nå fordi jeg fikk kraftig influensa i fjor sommer med skyhøy feber. Tar ikke sjansen på at det skjer nå som jeg er gravid. 

Better safe than sorry.

Skrevet

Jeg har tatt det og er veldig glad for å ha gjort det! Her har både mann og barn ligget i sengen i over en uke, med høy feber, smerter i hele kroppen, hodeverk og skikkelig dårlige. Mens jeg fortsatt bare er litt tett i nesa. Jeg er sikker på jeg hadde vært syk, hadde det ikke vært for vaksina jeg tok for to og en halv uke siden.

Har inntrykk av at her jeg bor går fortsatt influensaen, hørte sist i dag at hele familien til en i klassen til sønnen hadde blitt syke i helga, dette også med typiske influensa-symptomer: feber, verk i kroppen og helt forferdelig form der en bare klarer å ligge i senga.

Anonymous poster hash: f28c6...576

Gjest ssjuni15
Skrevet

Jeg har ikke tatt den, og tror ikke jeg skal gjøre det heller😉 Har heldigvis ikke blitt syk:) Er i uke 21...

Skrevet

Hadde aldri fått meg til å tatt den, gravid eller ikke.

Skrevet

Jeg har aldri tatt den vaksina og legen min har aldri sagt at jeg burde ta den heller.

Skrevet

har aldri tatt, er i mitt 3 sv.skap nå. 

Anonymous poster hash: 89fb4...836

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...