Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #1 Del Skrevet 23. mars 2015 Er det noen som har erfaring med festeblødning tidligere? På fredag (20.03) hadde jeg ikm og mens dukket opp som normalt, trodde jeg... Jeg kjente at jeg fikk litt smerter nedentil og tenkte at mensen kom, gikk på do 10 minutter senere og vips! Rødt blod på papiret. Utover mot kvelden hadde jeg ikke blødd noe mer enn at jeg merket til det når jeg var på do, men så ble plutselig brunt... Noe det aldri er hos meg før på slutten av perioden. Jeg tenkte at det kanskje kommer etter hvert, men nei. Det brune blodet/utflodet fortsatte på lørdagen, men kun i bitte små mengder. På søndag morgen bestemte jeg meg for å ta en graviditets test, men den ga ingen utslag... Videre utover søndagen så jeg mindre til det brune utflodet og i dag er det ingenting. Null mens og normal utflod. Normalt sett har jeg full menstruasjon i 5-6 dager, og siste dagen med brunt utflod. Noen som vet hva dette kan være? Spesielt når graviditetstesten var blenda hvit. Anonymous poster hash: ba90f...85a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144206237-festebl%C3%B8dning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå