Gå til innhold

Anbefale ferdig marinade til kyllingfilet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke prøvd noe marinering før så vil ikke begynne å lage fra bunnen av før jeg vet hvilke smaker vi liker :)

Liker gjerne salt/røkt smak -finnes det noe slik? Må det ligge lenge i marinering før steking?

Anonymous poster hash: da0f0...cc0
Skrevet

Prøv santa maria chicken marinade. Den smaker litt "pose" men er ok. Mariner i minst 30 min. Gjerne natta over.

Skrevet

Stubbs! Ingen over, ingen ved siden.. Solgte den på Rema 1000 før, nå har jeg bare funnet den på en lokal grønnsakssjappe.

Anonymous poster hash: 4dd70...ab4

Skrevet

Vet du skrev at du ikke har prøvd hjemmelaget marinering før, men det er jo såååå lett og kjempegodt!!! Noen spiseskjeer rapsolje, 2 hvitløksfedd finhakket, litt salt og pepper, litt fersk finhakket basilikum (evt. basilikumkrydder) og la det ligge i hvertfall 30 min. Nam nam nam!!!!

Anonymous poster hash: 638c9...a6c

Skrevet

Caj-p grillolje, noen hvitløksfedd, en dæsj sitron, og et par spisesjeer chillisaus..salt og pepper

Litt caj-p grillolje, mange hvitløksfedd, appelsinjuice, massr pepper

Vet du skrev du ville ha ferdigmarinader.. Men her hat du et par tips om du vil avansere ;)

Caj-p bruker jeg i det meste, fordi den er fyldig og har god saltsmak. Alltid noe syrlig, som sitron, som gjør at porene i kjøttet åpner seg og lettere trekker til se smak.

I mitt tidligere liv, pleide jeg å kjøpe allarond og tilsatte endel pepper.. Eller de noe med honning i til kylling

Man kan nesten ikke feile med marinade.. Helt sant ;) lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...