Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #1 Skrevet 23. mars 2015 Har ikke prøvd noe marinering før så vil ikke begynne å lage fra bunnen av før jeg vet hvilke smaker vi liker Liker gjerne salt/røkt smak -finnes det noe slik? Må det ligge lenge i marinering før steking? Anonymous poster hash: da0f0...cc0
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. mars 2015 #2 Skrevet 23. mars 2015 Prøv santa maria chicken marinade. Den smaker litt "pose" men er ok. Mariner i minst 30 min. Gjerne natta over.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #3 Skrevet 23. mars 2015 Stubbs! Ingen over, ingen ved siden.. Solgte den på Rema 1000 før, nå har jeg bare funnet den på en lokal grønnsakssjappe. Anonymous poster hash: 4dd70...ab4
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #4 Skrevet 23. mars 2015 Vet du skrev at du ikke har prøvd hjemmelaget marinering før, men det er jo såååå lett og kjempegodt!!! Noen spiseskjeer rapsolje, 2 hvitløksfedd finhakket, litt salt og pepper, litt fersk finhakket basilikum (evt. basilikumkrydder) og la det ligge i hvertfall 30 min. Nam nam nam!!!! Anonymous poster hash: 638c9...a6c
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 23. mars 2015 #5 Skrevet 23. mars 2015 Caj-p grillolje, noen hvitløksfedd, en dæsj sitron, og et par spisesjeer chillisaus..salt og pepper Litt caj-p grillolje, mange hvitløksfedd, appelsinjuice, massr pepper Vet du skrev du ville ha ferdigmarinader.. Men her hat du et par tips om du vil avansere Caj-p bruker jeg i det meste, fordi den er fyldig og har god saltsmak. Alltid noe syrlig, som sitron, som gjør at porene i kjøttet åpner seg og lettere trekker til se smak. I mitt tidligere liv, pleide jeg å kjøpe allarond og tilsatte endel pepper.. Eller de noe med honning i til kylling Man kan nesten ikke feile med marinade.. Helt sant lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå