Gå til innhold

Når begynner barn å løpe?

9desember

Anbefalte innlegg

Jeg har en datter som begynte å gå for ca tre måneder siden. Hun går og går, elsker å gå, prøver også å gå fort. Men ingen tegn til løping. Når pleier dette å komme? Kommer det av seg selv?

Er ikke bekymret eller noe altså, tenkte bare at hvis det er en sånn ting som jeg egentlig skal hjelpe til med, så burde jeg kanskje finne ut av det snart, og sette i gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gutten min begynte også og gå for 2-3 mnd siden, og han har begynt å gå veldig fort innimellom :) ser at han veldig lyst å bare pile avgårde men bena henger ikke helt med enda.. Hehe.. Men han er blitt veldig stødig og går og går og går hele tiden, non stop! Tror nok de bare finner ut av det selv når de blir stødig nok og trygge nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Datteren min begynte å løpe 2 mnd etter hun begynte å gå. Hun brukte lang tid på å ville sleppe seg helt skikkelig, selv om hun kunne gå helt stødig. Men etter hun slapp seg løs, så gikk det ikke mange uker før hun løp avgårde :) Det kommer når de er klar for det selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Datteren min begynte å gå når hun var 15.5 mnd, da hadde hun ventet til hun var sikker på at hun mestret det skikkelig. Og hun løp nesten fra dag 2 hun.... Det kommer nok snart 😊

Endret av Telemarksjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...