Gå til innhold

Hva syns dere om (amerikanske) trenden...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker ikke den trenden. Der er jeg nok for konservativ. ;) Tviler egentlig på at den kommer til Norge. Kanskje blant kjendisene som vil skille seg litt ut og være trendye som de amerikanske kjendisene. Datteren til Tone heter jo Billie som for meg er et guttenavn.

Jeg liker ikke den trenden. Der er jeg nok for konservativ. ;) Tviler egentlig på at den kommer til Norge. Kanskje blant kjendisene som vil skille seg litt ut og være trendye som de amerikanske kjendisene. Datteren til Tone heter jo Billie som for meg er et guttenavn.

Billy er guttenavn :) Billie har alltid vert jentenavn :)

Annonse

Billie høres ut som en gutt, og hadde jeg hørt navnet hadde jeg regnet med det var en gutt de fortalte om..

Anonymous poster hash: 18e3b...8c7

Men uttalen er annerledes enn billy og høyst feminin.

Det uttales Billiiiii. Eller Belliiiii

Anonymous poster hash: bb5f7...ffb

Hvorfor i all verden skal en gi guttenavn til jenter? For å vise alle at vi ønsket oss helst en gutt? men dessverre så fikk vi bare en jente...

Anonymous poster hash: 120c9...9c6

Hvorfor må et navn være reservert kun gutter eller jenter? Jeg syns det er litt søtt med guttenavn til ei jente.

Anonymous poster hash: 5398f...1ca

Noen navn er fine til begge skjønn. Er ikke begeistret for James til jente, men Jamie fungerer jo fint til begge. Jeg hadde vært ganske hissig på mine foreldre dersom jeg het et typisk guttenavn. I Norge tror jeg man lett blir mobbet for å hete Emil, Håkon, Johannes, Per osv som jente.

Anonymous poster hash: 5612c...7a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...