Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 I kveld har jeg plukket ut 20!!!! sprellende mark ut av rumpa og tissen til 7- åringen... Hvordan er det mulig?? Anonymous poster hash: 32536...c4d
februarprins2013 Skrevet 23. mars 2015 #2 Skrevet 23. mars 2015 de formerer seg jo hele tiden,så er nok dessverre fullt mulig det
Iiiiik Skrevet 23. mars 2015 #3 Skrevet 23. mars 2015 Æsj, hvorfor plukker du dem ut? Da får du jo mest sannsynlig en masse egg på hendene og bidrar til å spre smitte. Du må komme deg på apoteket, kjøpe tabletter, behandle hele familien og sette i gang med vasking.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #4 Skrevet 23. mars 2015 Du kan plukke i det uendelige, men siden eggene ligger inni kroppen blir du aldri kvitt dem på den måten, du bare sprer dem. Kjøp heller miksture på apoteket og du blir kvitt alt uten ubehag. Anonymous poster hash: e79af...890
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #5 Skrevet 23. mars 2015 Vermox er det du skal ha. Behandle hele familien. Vaske alle sengeklær, håndklær og vask alle håndtak i huset og toalett. Barnemark er ekkelt, men ikke farlig:) her har vi hatt noen runder med det. Litt slitsomt, men det er somsagt helt ufarlig og man blir kvitt det. Ja, også må man være nøye!!!! med håndvask! Nøye etter dobesøk og før måltid. Anonymous poster hash: 641fc...719
Giss Skrevet 23. mars 2015 #6 Skrevet 23. mars 2015 Husk at kosedyr også må vaskes, og bruk neglebørste på neglene til barnet hver morgen. Markene klør noe enormt og barna klør seg i søvne og får egg under neglene som så kan spre seg videre.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #7 Skrevet 23. mars 2015 Æsj, hvorfor plukker du dem ut? Da får du jo mest sannsynlig en masse egg på hendene og bidrar til å spre smitte. Du må komme deg på apoteket, kjøpe tabletter, behandle hele familien og sette i gang med vasking. Når ungen hyler av smerte, så gjør jeg selvfølgelig det jeg kan for at det skal bli bedre! Hun har fått Vermox, men den var for gammel tror jeg... Ny runde i dag... Anonymous poster hash: 32536...c4d
Helene Harepus Skrevet 23. mars 2015 #8 Skrevet 23. mars 2015 Æsj, hvorfor plukker du dem ut? Da får du jo mest sannsynlig en masse egg på hendene og bidrar til å spre smitte. Du må komme deg på apoteket, kjøpe tabletter, behandle hele familien og sette i gang med vasking.Når ungen hyler av smerte, så gjør jeg selvfølgelig det jeg kan for at det skal bli bedre! Hun har fått Vermox, men den var for gammel tror jeg... Ny runde i dag... Anonymous poster hash: 32536...c4d Alle i husholdningen må få Vermox
Sint naken biltyv Skrevet 23. mars 2015 #9 Skrevet 23. mars 2015 Det er bare helt sykt ekkelt å drive å plukke de ut!! Du bidrar jo til videre smitte. Du må kjøpe middel på apoteket for å bli kvitt de. Noen ganger er det lov å prøve og bruke hodet littegranne!!
februarprins2013 Skrevet 23. mars 2015 #10 Skrevet 23. mars 2015 Det er bare helt sykt ekkelt å drive å plukke de ut!! Du bidrar jo til videre smitte. Du må kjøpe middel på apoteket for å bli kvitt de. Noen ganger er det lov å prøve og bruke hodet littegranne!! ENIG !
Galskapens overhode Skrevet 23. mars 2015 #11 Skrevet 23. mars 2015 Så bra du fjernet de dom hadde kommet inn i tissen, for det er utrolig vondt. Vask baken med eddikvann på kvelden, da vil det ikke komme så mange ut. Behandle hele familien med Vermox i dag, og igjen om 7 dager. Husk å kjøpe inn nok til to behandlinger. Vask alle håndtak, håndklær, sengetøy, syner og puter. Støvsuge madrassene godt. Eggene er små og kan ligge lenge i støv og vente på at neste vert skal få de i munnen. Lykke til. Hos oss tok det tre runder før vi ble helt kvitt dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå