Gå til innhold

Hvilke butikker har Mountain Buggy?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare et lite tips. Jeg kjøpte mountain buggy terrain til min førstefødte. Er så fornøyd med den og skal bruke den til nr to også. Den er jo svindyr og koster rundt 12000 kr med babybag og adapter til bilstol. Men! Jeg bestilte fra USA (via mountain buggy sine offisielle sider) og fikk det sendt til min "private adresse" i USA via det norske nettfirma Jetcarrier. De sendte vognen igjen med båt til meg i Oslo. Med frakt og moms kostet det oss litt i underkant av 6000 kr. Men! Du er prisgitt at det ikke er noe galt av med vognen da. Litt stress å sende den helt tilbake til USA! Det funket iallefall for oss:)

Bare et lite tips. Jeg kjøpte mountain buggy terrain til min førstefødte. Er så fornøyd med den og skal bruke den til nr to også. Den er jo svindyr og koster rundt 12000 kr med babybag og adapter til bilstol. Men! Jeg bestilte fra USA (via mountain buggy sine offisielle sider) og fikk det sendt til min "private adresse" i USA via det norske nettfirma Jetcarrier. De sendte vognen igjen med båt til meg i Oslo. Med frakt og moms kostet det oss litt i underkant av 6000 kr. Men! Du er prisgitt at det ikke er noe galt av med vognen da. Litt stress å sende den helt tilbake til USA! Det funket iallefall for oss:)

Hos Babyshop koster pakken over knappe 8 000,-  Hos vognimport.no får en det samme for 7 200,- Rett fra mountain buggy koster det knappe 8 000,- 

Så jeg hadde ikke takk sjansen på å bestille via USA. 

Anonymous poster hash: 7741b...8ce

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...