februarprins2013 Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 Jeg elsker Våren, alt er så ferskt da. Hater sen høsten pga mye regn,men liker godt begynnelsen av høsten med fine farger og slik . Vinter er opp og ned, elsker masse snø og - 4-5 grader,men liker ikke slaps, og veldig ustabil vær, eller stabilt kaldt i flere måneder og det er minus 14 og oppover i 3-4 mnd Sommeren : er stort sett herlig,men ikke de dagene det er over 30 https://www.google.no/search?q=våren&biw=1440&bih=838&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=QK0OVZ-wPOrmyQPG44CQCA&ved=0CDAQsAQ#imgdii=_&imgrc=LgAm5wct-Pn2MM%253A%3Bz3NjJpdQBc4_yM%3Bhttp%253A%252F%252Fagnesmatre.files.wordpress.com%252F2013%252F04%252Fhvitveis.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fagnesmatre.com%252F2013%252F04%252F01%252Fjeg-vil-danse-mot-var%252F%3B370%3B278
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #2 Skrevet 22. mars 2015 Elsker våren!!! Liker vinter men hadde holdt med et par uker så derfor må jeg si jeg liker vinteren minst... Høsten er nydelig om det ikke regner i ett! Åssen går det med han på møteplassen forresten? Anonymous poster hash: e45be...aee
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #3 Skrevet 22. mars 2015 Liker våren best, fordi da er det ikke så mye insekter og det er akkurat passe temperatur + at man kan slippe å kle på seg tungt vintertøy hver gang man skal ut døra. Vinteren liker jeg ikke, masse snø, kaldt, trist ute, fuglene sulter, og man kan bli snøblind. Sommeren er OK, men misliker at jeg blir så forferdelig allergisk (ingen piller fungerer) og nyser hele sommeren, og at jeg lett blir solbrent (fikk 2.gradsforbrenning i fjor - og smurte meg med høy faktor!). Misliker også at det er haugevis av insekter som veps og klegg, jeg får allergiske reaksjoner av sånne dyr. Er også noe dritt med all flåtten som setter seg på hunden, og hvis gradene blir høyere enn 23, er det alt for varmt for min del! Høsten er lun og koselig, deilig og frisk luft som er renset av regnet og en kopp kakao foran peisen og tente lys i høstmørket :) Anonymous poster hash: 8bfb4...1c0
februarprins2013 Skrevet 22. mars 2015 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2015 våren er herlig ja vet ikke, han har vert stille i et par dager nå,så vet ikke om han er mer intressert eller ei
februarprins2013 Skrevet 22. mars 2015 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2015 Liker våren best, fordi da er det ikke så mye insekter og det er akkurat passe temperatur + at man kan slippe å kle på seg tungt vintertøy hver gang man skal ut døra. Vinteren liker jeg ikke, masse snø, kaldt, trist ute, fuglene sulter, og man kan bli snøblind. Sommeren er OK, men misliker at jeg blir så forferdelig allergisk (ingen piller fungerer) og nyser hele sommeren, og at jeg lett blir solbrent (fikk 2.gradsforbrenning i fjor - og smurte meg med høy faktor!). Misliker også at det er haugevis av insekter som veps og klegg, jeg får allergiske reaksjoner av sånne dyr. Er også noe dritt med all flåtten som setter seg på hunden, og hvis gradene blir høyere enn 23, er det alt for varmt for min del! Høsten er lun og koselig, deilig og frisk luft som er renset av regnet og en kopp kakao foran peisen og tente lys i høstmørket :) Anonymous poster hash: 8bfb4...1c0 våren er herlige ja ikke sant skjønner den hvis du er allergisk ja , uff
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 22. mars 2015 #7 Skrevet 22. mars 2015 Jeg liker sen vår og sommer best Liker de andre årstidene også, men både høst og vinter er så lange her i Norge! Koser meg alltid den første tiden når det begynner å bli kaldt om høsten, alle de fine fargene, telys, kakao og pledd inne. Så elsker jeg julen!! Vil helst pynte i oktober Men etter jul og nyttår er eg metta, desverre er det jo gjerne da snøen kommer og jeg må tråkke motvillig i slaps og drittvær i mange mnd til
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #8 Skrevet 22. mars 2015 Jeg liker sommer og tidlig høst. Anonymous poster hash: 9c3ce...d1e
Nyttårs barn Skrevet 22. mars 2015 #9 Skrevet 22. mars 2015 Liker høsten best. Er født om høsten også. Fine klare farger og det fjerne kommer nærmere. En ny begynnelse, nytt skoleår blanke arv osv. Og mer prosaisk, masse fine støvletter i butikken...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå