Gå til innhold

Smerter etter koloskopi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var og tok koloskopi på onsdag og det ble heldigvis ikke sett noe galt. Idag har jeg imidlertid fått smerter i magen, rett under nederste ribben på venstre side. Det startet plutselig og var ganske intenst vondt og samtidig ble jeg så kvalm at jeg lurte på om jeg kom til å kaste opp (gjorde det ikke) og ble i tillegg svimmel. Smertene har roet seg og er ikke så kraftige lenger, men jeg kjenner dem både i magen og i ryggen på samme sted. Det er også ømt om jeg trykker under ribbeina på venstre side (der det gjør vondt). Kan dette skyldes koloskopien? Det står i informasjonsbrevet st man skal oppsøke lege ved sterke magesmerter etter undersøkelsen, men det har jo gått noen dager. I tillegg var smertene bare sterke i kanskje 20-30 min etter at de oppstod.

Noen her som vet noe om dette? Hadde avdelingen hatt åpent nå, kunne jeg ha ringt dit, men det har de ikke og dessuten føler jeg at det er vel hysterisk å kontakte lege siden det er dager siden undersøkelsen og smertene ikkje er så sterke nå. Håper noen vet noe om dette!

Anonymous poster hash: 3ff38...42f

Fortsetter under...

Skrevet

Det har gått ganske lang tid siden undersøkelsen. Hadde derfor ikke trodd at dette hadde sammenheng. Men blir du dårligere, får feber eller lignende, får du kontakte legevakten. God bedring. 

Anonymous poster hash: 0362e...8f6
Skrevet

Det har gått ganske lang tid siden undersøkelsen. Hadde derfor ikke trodd at dette hadde sammenheng. Men blir du dårligere, får feber eller lignende, får du kontakte legevakten. God bedring. 

Nyresten er jo en differensialdiagnose du også bør ha i tankene forresten. 

Skrevet

Takk for svar! :-)

HI

Anonymous poster hash: 3ff38...42f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...