Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Noen som har vært på Korsika eller Sardinia? Vurderer å dra dit i sommer, men vet ikke hvor det er best å dra. Ønsker oss et sted å bo med strand i gangavstand (maks 10 min), og også en liten (eller større) by med restauranter og butikker i gangavstand. Håper jo på å finne en koselig by, og er det fin natur er det selvsagt et pluss :-) Tar gjerne imot anbefalinger på leilighet, feriehus eller leilighetshotell med tilgang basseng. Helst vil vi bo slik til at vi ikke trenger leiebil. Finnes et slik sted? Anonymous poster hash: 9095a...0b5
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 Glemte å si at vi er 2 voksne og en 8-åring, og at vi reiser i juli. Anonymous poster hash: 9095a...0b5
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #3 Skrevet 21. mars 2015 He he, ikke vet jeg. Jeg trodde det var en ny navnetråd. Kjenner et ektepar som har vært på Korsika to ganger, veldig fint der ifl dem. Anonymous poster hash: ed55d...d70
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #4 Skrevet 21. mars 2015 He he, ikke vet jeg. Jeg trodde det var en ny navnetråd. Kjenner et ektepar som har vært på Korsika to ganger, veldig fint der ifl dem. Anonymous poster hash: ed55d...d70 Ha-ha, nei navn trenger vi ikke innspill på! Vet at det er fint der, men ønsket litt konkrete anbefalinger :-) Anonymous poster hash: 9095a...0b5
X10ne Skrevet 21. mars 2015 #5 Skrevet 21. mars 2015 Vi har vært i Il Rousse på Korsika og tenker at det kan passe dere. Vi var superfornøyde! Reiste med Langley Travel. Fløy fra Gøteborg og det var selvsagt litt stress. Fordelen var mye billigere reise fra Sverige.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #6 Skrevet 21. mars 2015 Vi har vært i Il Rousse på Korsika og tenker at det kan passe dere. Vi var superfornøyde! Reiste med Langley Travel. Fløy fra Gøteborg og det var selvsagt litt stress. Fordelen var mye billigere reise fra Sverige. Takk for svar, det så fint ut! Bor i Oslo, så det er absolutt mulig å reise fra Göteborg :-) Anonymous poster hash: 9095a...0b5
Lessismore Skrevet 21. mars 2015 #7 Skrevet 21. mars 2015 Vi reiste med Norwegian til Korsika i fjor sommer. Bodde i en by nord på øya som heter Calvi. Det var helt fantastisk! Nyyyydelig sted, hyggelige mennesker, den fineste stranda jeg har sett i hele Europa, og deilig klima. Vi leide bil på flyplassen, og kjørte over øya. Bilturen var spektakulær, med bratte fjell og regnskoglignende natur. Jeg reiser så absolutt tilbake ved første anledning.
Økonomor Skrevet 21. mars 2015 #8 Skrevet 21. mars 2015 Korsika er nydelig:) Calvi er veldig sjarmerende, masse god mat, fine strender osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå