Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 1 åringen har slitt litt med avføringen de siste to-tre mnd. Gul illeluktende avføring med ganske store hvite geleklumper/slim. Problemene startet vel etter omgangssyken en tid tilbake. Han har ikke diare, men skifter mellom denne gule litt løse avføringen og vanlig avføring. Han har til tider vondt i magen virker det som (illskriker, spenner seg i bue og kaster seg rundt )og har ganske oppblåst mage. Har vært i kontakt med lege som sier at det er helt normalt å ha det sånn i ganske mange uker etter omgangssyken, men klarer ikke helt å slå meg til ro med det. Er mer geleklumper enn slim liksom. Ganske store også. Noen som har opplevd det samme? Tenker litt på allergi o.l. Anonymous poster hash: d6bd9...caa
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 Slimet/geleklumpene har samme konsistens som geleen rundt bogskinke o.l. Bare at det er hvitt. Og så dirrer det som gele... Anonymous poster hash: d6bd9...caa
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. mars 2015 #3 Skrevet 21. mars 2015 Jenta mi hadde sånn da hun hadde Rota-virus. Ganske lenge.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #4 Skrevet 21. mars 2015 Jeg hadde slim i avføringen å da sa legen at det var et tegn på betennelse i tarmen. Så en tur til legen for å få sjekket det ut kan være lurt... Anonymous poster hash: 73c80...1fd
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #5 Skrevet 21. mars 2015 Jeg hadde det en periode, og ble påvist IBS. Men tror ikke det er tilfellet her, altså. Jenta mi har hatt noe lignende avføring, periodevis. Hun har endel kryssallergier som kommer og går, og av og til reagerer hun på melkeprodukter ved å få en slik avføring. Min bror fikk salmonella som liten og har beskrevet avføringen sin som omtrent dette, og dette hadde han i årevis etter at han ble behandlet for salmonella... 15 år senere sier han at avføringen er noenlunde normal igjen. Anonymous poster hash: a62be...439
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #6 Skrevet 21. mars 2015 Prøv å kutte alt av melkeprodukter og se om det har noen effekt. Selv om det ikke nødvendigvis er allergi kan det være veldig hardt for magen. Anonymous poster hash: bc404...848
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #7 Skrevet 22. mars 2015 Tusen takk for svar alle sammen. Det kan tydeligvis være alt eller ingenting Vi får se det an til over påske og evt få en second opinion av en annen lege. Skal notere meg kostholdet hans. Kanskje jeg ser noen sammenhenger Anonymous poster hash: d6bd9...caa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå