Gå til innhold

Syns dere det er dyrt på pirbadet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker at det kan være greit å velge Husebybadet dersom ungene er for små til de store skliene i allefall.

Min unge er vill etter de skliene :-D Men nå bor vi nærmere Steinkjer da, og der er det nettopp blitt bygd ut og blitt mye større med to tøffe sklier, så drar jo heller dit. Er usikker på prisene da, for var nyåpningstilbud da vi var der. Sjekk gjerne selv hvis Steinkjer kan være aktuelt for dere. www.dampsagabad.no

Anonymous poster hash: 4eff1...265

Skrevet

Tenker at det kan være greit å velge Husebybadet dersom ungene er for små til de store skliene i allefall.

Min unge er vill etter de skliene :-D Men nå bor vi nærmere Steinkjer da, og der er det nettopp blitt bygd ut og blitt mye større med to tøffe sklier, så drar jo heller dit. Er usikker på prisene da, for var nyåpningstilbud da vi var der. Sjekk gjerne selv hvis Steinkjer kan være aktuelt for dere. www.dampsagabad.no

Sjekket selv jeg, familie billett er kun kr 320,-

Skrevet

Synes det var dyrt. Badelandet her i Bergen, Vannkanten, ligg rett under der i pris, og der har vi ikkje vore enno pga prisen og at det er ganske uoversiktleg med små barn. Det nyåpna ADO arena, som er eit svær symjeanlegg som og har opplæringsbasseng, barnebasseng og to sklier, har familiebilett i helgene på 340kr for 2v og 2b + 50 kr ekstra for kvart barn utover. Dei har fått kritikk for høge prisar. Ser ut som pirbadet har meir greier for barn, men til "kvardags" held det lenge med basseng tilpassa barn og gjerne nokon sklier. Ungane kosar seg og blir vant til å vere i vatn. Så får anlegg i Pirbadet klassen vere ei ekstra utflukt ved spesielle høve, når ein vil ta seg råd til det.

Et lite tips: for coop medlemmer er det gratis lørdag morgen fra 08-10 og det er gratis parkering de 2 første timene. :) på vannkanten altså ;)

Skrevet

Hvis dere drar til Hotell st.Olav å kjøper billettene der, får dere de for 100 kr stk. (kan hende det er litt mer nå, men ikke mange kr.) Har i vertfall vert lønnsomt for oss:)

Anonymous poster hash: 8c66f...695

Skrevet

Vi syns det er dyrt så er der ca. 1-2 ganger i året og så er vi resten på Husebybdet. 

Skrevet

Vi har kun et svømmebasseng med stupetårn og badstu (ikke noe vannsklie). Her koster det 20 kr per pers for 1 time i bassenget, og ofte er 1 time akkurat passe :) så for oss blir det 100 kr, og da får alle seg en ordentlig god og lang dusj i tillegg ;)

Har vært i pirbadet, og hadde godt betalt den prisen for å dra dit. Dyrt er det, men samtidig et det ikke noe man unner seg hver dag heller. Hadde jeg bodd i Tr.heim ville det nok ikke blitt særlig ofte, men heller til en spesiell anledning eller alt for gørrkjedelig søndag :)

Anonymous poster hash: b1663...b50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...