Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #1 Skrevet 20. mars 2015 Jeg ble litt sjokkert når jeg regnet sammen hva det vil koste for oss som familie å dra nedover dit. 615 koster det oss. Da er familierabatten trukket i fra. Pluss parkering som jeg ikke vet hva vil koste. Men sikkert ikke billig det heller. Er jeg gnien eller er det vanlige priser? Vi er to voksne og 3 barn. Et av barna er over 10 og de andre to over 3. Lurer rett og slett om vi heller drar på husebybadet som vil koste oss 180 og har gratis parkering. Har aldri vært på pirbadet. Derfor jeg spør. Anonymous poster hash: fdf11...7bd
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #2 Skrevet 20. mars 2015 Dette er foresten i Trondheim. Men svar gjerne dere som er bosatt andre plasser også. Vil gjerne høre priser rundt om i landet Anonymous poster hash: fdf11...7bd
Elsker livet Skrevet 20. mars 2015 #3 Skrevet 20. mars 2015 Hva tilbyr pirbadet? Er det en vanlig svømmehall eller mer et badeland. Er det badeland er det billig, er det en kombinasjon er det ok, men er det en vanlig svømmehall med ett par basseng, et stupetårn og kanskje en liten rutsjebane er det veldig dyrt.
Elsker livet Skrevet 20. mars 2015 #4 Skrevet 20. mars 2015 Ser nå at det er som et lite (?) badeland. Syns prisen er fin.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #5 Skrevet 20. mars 2015 Dyrt! Anonymous poster hash: 70338...c74
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #6 Skrevet 21. mars 2015 Med slike priser så blir det et klasseskille på hvem som kan benytte seg av svømmebasseng i hvert fall. Anonymous poster hash: 7b2b0...f44
MarianeA Skrevet 21. mars 2015 #7 Skrevet 21. mars 2015 Jeg synes det var dyrt. Her er det cirka halve prisen. Nå er det ikke så stort Badeland,men helt ok med flere basseng,vannsklie og varmebasseng. Gratis parkering.
soleia Skrevet 21. mars 2015 #8 Skrevet 21. mars 2015 Synes det var dyrt. Badelandet her i Bergen, Vannkanten, ligg rett under der i pris, og der har vi ikkje vore enno pga prisen og at det er ganske uoversiktleg med små barn. Det nyåpna ADO arena, som er eit svær symjeanlegg som og har opplæringsbasseng, barnebasseng og to sklier, har familiebilett i helgene på 340kr for 2v og 2b + 50 kr ekstra for kvart barn utover. Dei har fått kritikk for høge prisar. Ser ut som pirbadet har meir greier for barn, men til "kvardags" held det lenge med basseng tilpassa barn og gjerne nokon sklier. Ungane kosar seg og blir vant til å vere i vatn. Så får anlegg i Pirbadet klassen vere ei ekstra utflukt ved spesielle høve, når ein vil ta seg råd til det.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #9 Skrevet 21. mars 2015 Pirbadet er norges største innendørs badeanlegg, så det er jo ikke så lite da. Litt mer å finne på der enn bare vanlig svømmebasseng. Kommer litt an på hvor store ungene er og hva de syns er gøy tenker jeg. Enig i at det koster litt da, det er såpass dyrt at vi ikke drar dit hver helg liksom Anonymous poster hash: cec28...262
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #10 Skrevet 21. mars 2015 Vi 'sogner"til Ankerskogen på Hamar som er mye mindre enn Pirbadet og her hadde dere måtte ut med 535. Tror parkeringen er gratis enda... Vi har også brukt Jorekstad og Raufoss Badeland litt å det koster omtrent det samme for mindre morro så for meg er ikke Pirbadet dyrt. Anonymous poster hash: d770d...c06
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #11 Skrevet 21. mars 2015 Jeg synes det er dyrt. Dvs. Jeg har forståelse for at det er dyrt å drifte et badeland, man får kan være der så lenge man vil så sånn sett kan man "utnytte" anlegget godt, det er gode og helsebringende opplevelser for familien osv. Men det ER og blir et stort innhogg i lommeboka for de fleste barnefamilier. Her i området har vi også fått nytt badelang (Ankerskogen). For en familie på 5 tror jeg det nå nærmer seg 600kr på en helgedag. Altfor dyrt etter min mening. Det er i tilleg en eneste svømmehallen i kommunen og dermed det stedet vi har for å gå å lære unga å svømme. Tidligere var det kun svømmehall. For noen år siden betalte jeg 700 kr for halvårskort for familien på 4. Nå må jeg altså betale nesten det samme for 5 for å komme inn EN helgedag! I tillegg er dette et kommunalt anlegg betalt med bl.a mine betalt skattekroner...... Anonymous poster hash: b7ab2...e5f
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #12 Skrevet 21. mars 2015 Vi synes det er dyrt på Pirbadet. Bruker heller Husebybadet. Tror det er 120,- for familiebilett der. Der er det tre bassenger, boblebad og sklie. Holder lenge for oss. Synes også det er dyrt med kino. Sjelden vi drar alle fem. Og vi har ok økonomi, men synes det er litt bortkastet å bruke så mye penger. Anonymous poster hash: fad10...a83
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #13 Skrevet 21. mars 2015 Syns det er dyrt jeg også. Har en på 1 og en på snart 3. Orker å være der i 2 timer liksom. Vi kom dit 2t før de stengte sist(jeg og eldste) og det var full billettpris ja. Orker ikke bade lengre selv heller fordi jeg blir så kald. Anonymous poster hash: 0956e...bc5
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #14 Skrevet 21. mars 2015 Vi har mulighet til å dra enten til et stort dyrt badeland eller til svømmehallen som koster under halvparten. Vi velger svømmehallen ca 4 av 5 ganger. En ting er at det er billigere, men det er også bedre plass, mer oversiktlig og bedre for svømmetreningen. Anonymous poster hash: bda34...99e
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #15 Skrevet 21. mars 2015 I nordlandsbadet må vi punge ut med 440,- for to voksene og et barn på 4 år... Så til sammenligning syns jeg ikke Pirbadet er dyrere. Men jeg syns generelt det er alt for dyrt.. Ikke ofte vi kan unne oss å bade der for å si det sånn. Ellers syns jeg Pirbadet er ganske bra:) liker å være der! Anonymous poster hash: f7e16...ea3
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #16 Skrevet 21. mars 2015 Jeg synes det er dyrt. Dvs. Jeg har forståelse for at det er dyrt å drifte et badeland, man får kan være der så lenge man vil så sånn sett kan man "utnytte" anlegget godt, det er gode og helsebringende opplevelser for familien osv. Men det ER og blir et stort innhogg i lommeboka for de fleste barnefamilier. Her i området har vi også fått nytt badelang (Ankerskogen). For en familie på 5 tror jeg det nå nærmer seg 600kr på en helgedag. Altfor dyrt etter min mening. Det er i tilleg en eneste svømmehallen i kommunen og dermed det stedet vi har for å gå å lære unga å svømme. Tidligere var det kun svømmehall. For noen år siden betalte jeg 700 kr for halvårskort for familien på 4. Nå må jeg altså betale nesten det samme for 5 for å komme inn EN helgedag! I tillegg er dette et kommunalt anlegg betalt med bl.a mine betalt skattekroner...... Anonymous poster hash: b7ab2...e5f Hehe husker det kostet 18 kroner for barn i Ankerskogen da jeg vokste opp. FIkk som regel med 20 kroner, så hadde jeg igjen 2 kroner til kjempeklumper. Anonymous poster hash: e421f...447
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #17 Skrevet 21. mars 2015 Jeg synes det er dyrt.Dvs. Jeg har forståelse for at det er dyrt å drifte et badeland, man får kan være der så lenge man vil så sånn sett kan man "utnytte" anlegget godt, det er gode og helsebringende opplevelser for familien osv. Men det ER og blir et stort innhogg i lommeboka for de fleste barnefamilier.Her i området har vi også fått nytt badelang (Ankerskogen). For en familie på 5 tror jeg det nå nærmer seg 600kr på en helgedag. Altfor dyrt etter min mening. Det er i tilleg en eneste svømmehallen i kommunen og dermed det stedet vi har for å gå å lære unga å svømme. Tidligere var det kun svømmehall. For noen år siden betalte jeg 700 kr for halvårskort for familien på 4. Nå må jeg altså betale nesten det samme for 5 for å komme inn EN helgedag! I tillegg er dette et kommunalt anlegg betalt med bl.a mine betalt skattekroner......Anonymous poster hash: b7ab2...e5f Hehe husker det kostet 18 kroner for barn i Ankerskogen da jeg vokste opp. FIkk som regel med 20 kroner, så hadde jeg igjen 2 kroner til kjempeklumper. Anonymous poster hash: e421f...447 Ja, det var tider..... For all del! Det er blitt flott i Anker'n. Men jeg mener det er helt hinsides økonomisk å kunne gå der jevnlig med barn for å gi dem svømmetrening Og vanntilvenning. Før det ble badeland tok jeg med ungene i Anker'n en gang i uka i vinterhalvåret. Det er ikke aktuelt lenger for å si det slik. Klart, man kan kjøpe månedskort da. 1300 for en familie på 4. Det 3. barnet må jeg betale ekstra for. Blir en heftig årspris det også....... Det blir absolutt et klasseskille med slike priser. Og når man i tillegg legger ned skolebassengene fordi det nå er Anker'n som er det kommunale tilbudet for skolesvømming, ja da blir det enda mindre svømming på unga. Men fint har det blitt!! Velværeavdeling med sjenkerett og det hele har jeg hørt...... Anonymous poster hash: b7ab2...e5f
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #18 Skrevet 21. mars 2015 Ja det er litt dyrt på Pirbadet! Men er sikker på at dere alle vil kose dere masse, så det et nok verdt det!! Var der med treåringen for noen uker siden, og nå maser han om å dra tilbake hver helg. Hihi Anonymous poster hash: 4c3d0...600
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #19 Skrevet 21. mars 2015 vi synes det er altfor dyrt og reiser heller til åre og bader, om vi bader hjemme så velger vi husebybadet. Parkering går på over 100 kr dersom dere er der "hele" dagen, også kanskje dere kjøper litt mat i kafeterian ... ? Anonymous poster hash: bf525...58e
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #20 Skrevet 21. mars 2015 Det er dyrt og lite til å ta en så stiv pris! Dessuten er vi ikke det hele dagen uansett og det er ikke de fleste andre heller. Anonymous poster hash: 1f1b3...872
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #21 Skrevet 21. mars 2015 Jeg synes det er dyrt.Dvs. Jeg har forståelse for at det er dyrt å drifte et badeland, man får kan være der så lenge man vil så sånn sett kan man "utnytte" anlegget godt, det er gode og helsebringende opplevelser for familien osv. Men det ER og blir et stort innhogg i lommeboka for de fleste barnefamilier.Her i området har vi også fått nytt badelang (Ankerskogen). For en familie på 5 tror jeg det nå nærmer seg 600kr på en helgedag. Altfor dyrt etter min mening. Det er i tilleg en eneste svømmehallen i kommunen og dermed det stedet vi har for å gå å lære unga å svømme. Tidligere var det kun svømmehall. For noen år siden betalte jeg 700 kr for halvårskort for familien på 4. Nå må jeg altså betale nesten det samme for 5 for å komme inn EN helgedag! I tillegg er dette et kommunalt anlegg betalt med bl.a mine betalt skattekroner......Anonymous poster hash: b7ab2...e5f Hehe husker det kostet 18 kroner for barn i Ankerskogen da jeg vokste opp. FIkk som regel med 20 kroner, så hadde jeg igjen 2 kroner til kjempeklumper. Anonymous poster hash: e421f...447 Ja, det var tider..... For all del! Det er blitt flott i Anker'n. Men jeg mener det er helt hinsides økonomisk å kunne gå der jevnlig med barn for å gi dem svømmetrening Og vanntilvenning. Før det ble badeland tok jeg med ungene i Anker'n en gang i uka i vinterhalvåret. Det er ikke aktuelt lenger for å si det slik. Klart, man kan kjøpe månedskort da. 1300 for en familie på 4. Det 3. barnet må jeg betale ekstra for. Blir en heftig årspris det også....... Det blir absolutt et klasseskille med slike priser. Og når man i tillegg legger ned skolebassengene fordi det nå er Anker'n som er det kommunale tilbudet for skolesvømming, ja da blir det enda mindre svømming på unga. Men fint har det blitt!! Velværeavdeling med sjenkerett og det hele har jeg hørt...... Anonymous poster hash: b7ab2...e5f Jeg bor også i nærheten av Ankern og synes at det er helt forferdelig med de nye prisene. Tidligere kunne vi gå en gang i uka med halvårskort om vinteren, nå blir det noen ganger i året. Synes det er ille med priser som er så høye at mange blir ekskludert fra den eneste svømmehallen i kommunen. Anonymous poster hash: 02fef...369
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #22 Skrevet 21. mars 2015 Bodde ikke langt fra ankerskogen for 5 år siden, og da hadde vi halvårskort der, var jo kjempebillig for 2 voksne og 2 barn det. Nå bor vi i nærheten av Drammensbadet, og husker ikke helt prisene. Men mener det er 140 kr for en voksen. Så er ganske dyrt. Anonymous poster hash: 640d4...224
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #23 Skrevet 21. mars 2015 Alt for dyrt med tanke på at vi kun orker være der et par timer. Drar oftere i husebybadet. Anonymous poster hash: 36e50...8ee
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 21. mars 2015 #24 Skrevet 21. mars 2015 Det blir fort enda dyrere fordi man alltid ender med å spise på jafs der Jeg synes det er ganske dyrt så vi drar ikke så ofte på pirbadet
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2015 #25 Skrevet 21. mars 2015 Vi må betale 420 kr på badeland for 2 voksne og en ettåring. Synes det er rimelig dyrt.. Anonymous poster hash: a7368...009
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå