Gå til innhold

Blødning ved eggløsning?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det finnes ikke noe "i starten av eggløsning" flere dager før el. El kommer og går på en dag. Hvordan vet du at du er mest fruktbar i dag? Hvis du blødde som ved mensen har du neppe el i dag.

Anonymous poster hash: d68c1...227

Jeg har en egen kalender som regner ut dagene for meg og jeg skriver opp alt. Jeg vet jo også att El kun er en dag, men jeg mente uken før EL. Altså den uken det er størst sjanse for å bli gravid! Leste også på nettet at blødning kan være et tegn på fruktbarhet. Jeg vet at dette ikke var mensen fordi jeg har en syklus på 35 dager og det er ikke uvanlig med uregelmessige blødninger i syklusen. var hos gynokologen på tirsdag og han sa også at dette ikke var mensen. Så jeg bare lurte på om det var flere som hadde opplevd en liten blødning rundt eggløsning.

Anonymous poster hash: def51...033

Blødning midt i syklusen kan være et tegn på anovulasjon, altså manglende eggløsning.

Det med at man er ekstra fruktbar om man blør litt ved el er hvis man kan finne litt blodspor i eggløsningsslimet. Ikke blødninger som varer over flere dager.

Snakker av erfaring, fordi det var sånn jeg oppdaget mitt fertilitetsproblem for et par år siden :)

Jeg blødde bittelitt ved eggløsning da vi prøvde på tredjemann (noen få dråper). Vi hadde prøvd to måneder tidligere og hadde masse sex, men den måneden jeg blødde ved el klaffet det :) Men høres kanskje ut som det er en annen grunn hos deg, i og med at du blør mer.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...