Gå til innhold

Finnes det slankepiller som faktisk virker?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er så dritt lei... trenger noe "hjelp" til å gå ned i vekt. Det å spise sundt og bevegelse er tydligvis ikke nok for meg!

Anonymous poster hash: 4e170...a6a

Kan godt være legemiddel.... bare for å "komme i gang"..... 

Selvfølgelig finnes ikke d!! Da hadde jo ingen vært overvektige...

Beklager å måtte si d, men d kommer KUN an på din egen innsats!

90% kosthold & 10% trening, mao kosthold er alfa omega!

Anonymous poster hash: 7abfb...607

Selv om du tror du spiser sunt, så kan det være at du spiser helt feil for din kropp. Noe du trolig gjør siden du ikke går ned.

Anbefaler deg å oppsøke noen som kan kosthold og kan det godt!

Det finnes ingen "quick fix", du må gjøre jobben uansett. Finner du riktig måte for deg så er det som regel ikke vanskelig.

Men du må legge fra deg forhåpningene om en superrask hjelp utenfra, det fungerer ikke. Du må finne det som er riktig for din kropp og ha en livsstilsendring, da først kommer du i mål. Men da trenger det heller ikke ta all verdens tid eller være særlig vanskelig.

Lykke til!

Anonymous poster hash: a3e85...af5

Annonse

Som forhandler så sier jeg "JA" :) Ikke bare piller, men med pulver og kosttilskudd. 

De fleste som går ned på pulver greier ikke å holde vekten i ettertid - fordi de ikke har lagt om kosten til et kosthold som fungerer for deres kropp.

Det finnes en tablett som heter Xenical. Den fungerer lokalt i tarmen og skiller fett ut slik at det ikke blir tatt opp i kroppen. Du bæsjer det ut. Mange får ukontrollerbar avføring, men ikke alle. Den skrives bare ut med visse kriterier oppfylt, men det må du ta med legen din. Hvilken BMI har du, og hvilke tiltak har du satt igang?

Det finnes en tablett som heter Xenical. Den fungerer lokalt i tarmen og skiller fett ut slik at det ikke blir tatt opp i kroppen. Du bæsjer det ut. Mange får ukontrollerbar avføring, men ikke alle. Den skrives bare ut med visse kriterier oppfylt, men det må du ta med legen din. Hvilken BMI har du, og hvilke tiltak har du satt igang?

Er 174 cm, veier 77 kilo. Har "mild form for" ME, beveger meg så mye jeg orker, men etter 70% jobb er heg knust fysisk og  psykisk. Spise sundt, lite fett, ingen sukker - men beveger meg jo så lite... Så godt jeg kan være anonym, føler meg klagete, og redd dere oppfatter meg som slapp. 77 kilo er jo ikke ren fedmediagnose, men det er fett og lite muskler! :(

hi

Annonse

Xenical virker bra for meg.

Anonymous poster hash: 6a80f...807

Er du veldig overvektig? Tar du det fast, eller for en periode?

hi

Jeg har brukt de i perioder mens jeg har slanket meg. En blir tvunget til å spise mindre fett for ellers får en straff når en går på do. ("Fettdiare") har gått ned rundt 30kg med tabletter samtidig som jeg har fulgt Grete roede kosthold.

Anonymous poster hash: 6a80f...807

Er 174 cm, veier 77 kilo. Har "mild form for" ME, beveger meg så mye jeg orker, men etter 70% jobb er heg knust fysisk og  psykisk. Spise sundt, lite fett, ingen sukker - men beveger meg jo så lite... Så godt jeg kan være anonym, føler meg klagete, og redd dere oppfatter meg som slapp. 77 kilo er jo ikke ren fedmediagnose, men det er fett og lite muskler! :(

hi

Sjekk ut lavkarbo. Får du i deg for lite fett så risikerer du å holde på kiloene, spesielt om du får i deg for lite omega3 og for mye omega6.

Jeg gikk ned 10 kg med ME med det. Jeg må ha nok riktig fett for å ikke gå opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...