Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #1 Skrevet 20. mars 2015 Jeg har nå hatt min første menstruasjon etter fødselen. Mengde og varighet som tidligere, men absolutt ingen menssmerter! Den første dagen (og innimellom også dag 2) har pleid å være grusomme, med intense smerter, kaldsvetting og noen ganger feber og oppkast. kan jeg håpe på at de kommende mensperiodene vil være smertefrie, eller har noen opplevd at smertene kommer tilbake? Anonymous poster hash: 4364f...7c7
Iselilja Skrevet 20. mars 2015 #2 Skrevet 20. mars 2015 Slik var det for meg også. Hadde intense smerter før, men etter første fødsel forsvant de helt. Snart 11år siden nå😊
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #3 Skrevet 20. mars 2015 Jeg har heller ikke menssmerter lenger. Men jeg har eggløsningssmerter isteden, så nå må jeg ta smertestillende den dagen jeg slipper egg, men trenger ikke lenger ved mens. Anonymous poster hash: 95ec2...ec2
Kanutten83 Skrevet 20. mars 2015 #4 Skrevet 20. mars 2015 Moren min opplevde da hun fikk meg, jeg er eldst. Før hun ble gravid besvimte hun hver måned, etter at jeg ble født kjente hun kanskje litt murringer. Hun fikk aldri tilbake menssmertene så hun har tilgitt meg fødselsmertene
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #5 Skrevet 20. mars 2015 Første mens etter fødsel var nesten smertefri. Så var det dessverre tilbake til sånn det pleide å være. Med mer blødning. Anonymous poster hash: fe761...728
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #6 Skrevet 20. mars 2015 Jeg pleide også å ha grusomme menstruasjoner før jeg ble gravid. Jeg har nå hatt min 5. mens siden fødsel, og jeg har nesten ikke kjent et stikk! Herlig! Anonymous poster hash: 02655...b19
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #7 Skrevet 20. mars 2015 Ikke uvanlig at menssmerter blir borte etter fødsel Mine menssmerter forsvant etter en tidlig spontanabort de, så her skulle det ikke mer til. Det er snart 8 år siden og jeg har ikke kjent snev av menssmerter siden. Eggløsningssmerter derimot har jeg fått i rikelig monn(opptil en uke), og faktisk kunne jeg tenkt meg menssmerter i stedet, for de kunne jeg ta smertestillende mot, ingenting hjelper på eggløsningssmertene Anonymous poster hash: 81372...ac8
Husbygger Skrevet 20. mars 2015 #8 Skrevet 20. mars 2015 Her har både eggløsningsmertene og menssmertene blitt verre. Noen dager krøker jeg meg bare sammen fordi det er så vondt.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #9 Skrevet 20. mars 2015 Det er ganske vanlig. Ofte kommer det av at man har endometriose og at denne reverseres under svangerskapet, siden kroppens hormonnivåer er annerledes. Det kan komme tilbake etter hvert eller du kan være heldig og oppleve at det vedvarer. Anonymous poster hash: 73e54...4fa
Marsch83 Skrevet 20. mars 2015 #10 Skrevet 20. mars 2015 Jeg også 😊 ingen smerter eller ømme pupper.deilig at de er bortevekk 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå