Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #1 Skrevet 20. mars 2015 Har lyst og behov for å gjøre noe annet enn det hverdagslige med mannen. Likevel er det litt begrenset hva vi kan gjøre, siden vi har en baby som legger seg samtidig med oss. Barnevakt er ikke aktuelt. Noen som har et forslag? Ingen ideer er for dumme, er litt desperat Anonymous poster hash: 78eef...669
oslofrk Skrevet 20. mars 2015 #2 Skrevet 20. mars 2015 Piknikk på stuegulvet? Lage fænsi middag sammen (treretters)? Skru av alt elektrisk og spise i stearinlys? Se film dere så da dere ble kjent? Spille backgammon? Spille musikk sammen? Å - nå fikk jeg noen gode ideer selv også 😜
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #3 Skrevet 20. mars 2015 Ta med ungen ut, min sover hvertfall over alt, så det er null stress å ha med baby på restaurant.. Anonymous poster hash: 53aec...ddb
the amazing spidermamma Skrevet 20. mars 2015 #4 Skrevet 20. mars 2015 Ta med ungen ut, min sover hvertfall over alt, så det er null stress å ha med baby på restaurant.. Anonymous poster hash: 53aec...ddb Dette kan jo også være et lite helvete hvis babyen er urolig (skriker mye, f.eks) på kveldstid. Men hvis humøret er bra, er det et veldig godt forslag. :-) Hvor gammel er denne babyen, da?
the amazing spidermamma Skrevet 20. mars 2015 #5 Skrevet 20. mars 2015 Hva med 'hjemme-spa'? Plei hverandre litt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå