Gå til innhold

Når søkte dere fødsels / mamma permisjon ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg søkte såpass sent at jeg fikk brev fra NAV om at jeg måtte søke (de hadde allerede mottat inntektsopplysninger fra arbeidsgiver), men tok bare to uker fra jeg sendte den i posten til jeg fikk svar. Så de er gange effektive!

Anonymous poster hash: 80b8f...2bd

Jeg må vente til uke 26.

Alle må vente til uke 26. Vedlagt søknaden skal det ligge dokumentasjon på termin og denne kan ikke utstedes før etter uke 26.

Anonymous poster hash: 9eee7...d01

Hva slags dokumentasjon trenger man? Syns helsekortet for gravide er litt vel privat.

Anonymous poster hash: 4fa3a...5dd

Annonse

Jeg må vente til uke 26.

Alle må vente til uke 26. Vedlagt søknaden skal det ligge dokumentasjon på termin og denne kan ikke utstedes før etter uke 26.

Hva slags dokumentasjon trenger man? Syns helsekortet for gravide er litt vel privat.

Anonymous poster hash: 4fa3a...5dd

Holder at lege/jordmor bekrefter termin etter uke 26 i et brev f.eks. Helsekortet har ikke nav noe med. 

Jeg må skal ut av jobben nå iløpet av 2-3 uker, muligens kortere pga risiko yrke, så får svangerskapspenger..

Jeg syns det er skikkelig kjipt, fordi formen er topp og jeg vil jobbe, men de kan ikke omplassere meg eller gi meg lettere arb.oppgaver, så da håper jeg det blir en knall sommer 😁🌞

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...