Gå til innhold

Hva synes dere om dette guttenavnet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er et vaskemiddel.

Og en hund.

Anonymous poster hash: 71cfa...3b6

Og tine er en melk, bjørn er et dyr, Sunniva er en juice osv.

Det spiller jo ingen rolle.

Spørsmålet er hva man synes om navnet

Anonymous poster hash: 74609...bf3

Annonse

Milo er fint - men for meg er det vaskemiddel.

Milo er jo ikke et tradisjonelt navn her så på en måte kom vaskemidlet først. Det blir litt annerledes med Tine og Sunniva osv siden de navnene har vært i bruk her lenge før vår tid. Da kom navnene først og firmaene etterpå på en måte.

Kan være det er tull men for meg gjør det en forskjell. :)

Milo er fint - men for meg er det vaskemiddel.

Milo er jo ikke et tradisjonelt navn her så på en måte kom vaskemidlet først. Det blir litt annerledes med Tine og Sunniva osv siden de navnene har vært i bruk her lenge før vår tid. Da kom navnene først og firmaene etterpå på en måte.

Kan være det er tull men for meg gjør det en forskjell. :)

Hva med bjørn, stein, mai, kristen, lilje osv?... her kom iallefall ikke navnene først. Jeg tror det er en vanesak. Milo er et uvanlig navn i dag. 

Anonymous poster hash: 1727a...c6e

Det er et vaskemiddel.

Og en hund.

Og tine er en melk, bjørn er et dyr, Sunniva er en juice osv.

Det spiller jo ingen rolle.

Spørsmålet er hva man synes om navnet

Og svaret mitt tydeliggjorde hva jeg synes om det.

Annonse

Annerledes og ok. Min heter Mio. Han fikk navnet før Mira Craig sin Mio og Gro Hammerseng sin Mio 😉 viktig for meg å påpeke for guri malla så mange som tror han har fått det derifra. Fra Mio min Mio, favorittboka som barn 😃

Anonymous poster hash: 76ef9...459

Elliot Milo??? Gå for bare et av navnene, evt et i kombinasjon med et annet. Veldig pompøst og klinger ikke bra sammen. 

Anonymous poster hash: 038bf...85b

Jeg spurte ikke om jeg skal kombinere de navnene, jeg spurte hva folk synes om navnet Milo.

Anonymous poster hash: 0367a...256

Det er søtt, men egner seg best på barn eller dyr.

Kan ikke se for meg en voksen mann som heter Milo

Du skjønner det at når de som er små nå blir voksne er navn som Milo, Kaspian, Emillian osv helt vanlige navn på voksne folk?

Anonymous poster hash: 47846...709

MIlo er helt ok, syns jeg. Annerledes. Har du tenkt å uttale det Milo rett fram eller "Mailo" (engelsk uttale)?

Personlig syns jeg Milo Elliot klinger bedre enn Elliot Milo, men det er en smakssak og som du selv har påpekt så har du ikke bedt oss vurdere kombinasjonen ;) 

Anonymous poster hash: 98b86...8df

MIlo er helt ok, syns jeg. Annerledes. Har du tenkt å uttale det Milo rett fram eller "Mailo" (engelsk uttale)?

Personlig syns jeg Milo Elliot klinger bedre enn Elliot Milo, men det er en smakssak og som du selv har påpekt så har du ikke bedt oss vurdere kombinasjonen ;)

Anonymous poster hash: 98b86...8df

Regner med det blir Milo rett fram, høres så rart ut i Norge å ska gå å uttale det på engelsk.

Elliot ble bestemt for lenge siden, mellomnavn har det vært vanskeligere med fordi barnefar ikke liker de samme navnene som meg, Milo er foreløpig det eneste navnet han har gått med på som mellomnavn.  Jeg lurer litt på Elliot Oliver, men de fleste av venninene mine synes Milo blir finere som mellomnavn enn Oliver, så da blir jeg usikker, og så er det jo det at barnefar skal være enig :)

Jeg liker jo Milo, men er redd for at folk skal tenke vaskepulver øyeblikkelig uten å tenke over at det er ett velbrukt navn, bare ikke i Norge :)

Anonymous poster hash: 0367a...256

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...