Gå til innhold

Når du er på hotell med minibar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier du å sette inn drikkevarene du har kjøpt i annen butikk inn der? Er det lov?

Anonymous poster hash: 90e70...e98

Skrevet

Er minibaren full gidder jeg ikke det. Da skaffer jeg heller isbiter.

Anonymous poster hash: 8b70d...2f6

Skrevet

Jeg handler alltid i butikk, tar ut det som står der fra før, og setter inn mine egne ting. Litt fordi jeg vil ha noe kaldt som jeg liker, og minibaren er svindyr!

Anonymous poster hash: e5a51...171

Skrevet

Jeg handler alltid i butikk, tar ut det som står der fra før, og setter inn mine egne ting. Litt fordi jeg vil ha noe kaldt som jeg liker, og minibaren er svindyr!

Så uforskammet! :o

Skrevet

Jeg handler alltid i butikk, tar ut det som står der fra før, og setter inn mine egne ting. Litt fordi jeg vil ha noe kaldt som jeg liker, og minibaren er svindyr! Anonymous poster hash: e5a51...171

Så uforskammet! :oAnonymous poster hash: 90e70...e98

Hvorfor uforskammet? Det er da bare et kjøleskap, og du plikter ikke å kjøpe de overprisede varene hotellet tilbyr.

Anonymous poster hash: 5e34b...085

Skrevet

Jeg fyller også inn egne varer i minibaren. Er det plass legger jeg inn mitt i tillegg, er det ikke plass tar jeg ut det som var der og setter inn mitt. Jeg vil da ha kaldt drikke etc tilgjengelig. Handler alltid med meg brus, litt snacks, en tubeost og gjerne knekkebød/polarbrød fra matbutikken som jeg har på rommet. Jeg spiser lite og ofte og å kjøpe alt på hotell blir man jo ruinert av.

Anonymous poster hash: 52f73...419
Skrevet

Samme her!

Anonymous poster hash: 6bef3...b23

Skrevet

Uforskammet?? Hun har da betalt for hotellrommet, og gjør da akkurat som hun vil så lenge hun ikke raserer rommet!!

Anonymous poster hash: 6bef3...b23

Skrevet

Jeg handler alltid i butikk, tar ut det som står der fra før, og setter inn mine egne ting. Litt fordi jeg vil ha noe kaldt som jeg liker, og minibaren er svindyr!Anonymous poster hash: e5a51...171

Samme her! Anonymous poster hash: 6bef3...b23

Me too!

Anonymous poster hash: 06689...36e

Skrevet

Jeg bruker minibaren som kjøleskap. Hvis det ikke er plass til mine ting, tar jeg ut det som er der og setter inn mine egne ting. Setter alt på plass igjen før vi drar.

Skrevet

Jeg bruker minibaren som kjøleskap. Hvis det ikke er plass til mine ting, tar jeg ut det som er der og setter inn mine egne ting. Setter alt på plass igjen før vi drar.

Samme her
Skrevet

Minibaren er full av brus med sukker, dårlig vin, sjokolade og alt for lite mineralvann. Usunt og overpriset. Jeg fyller opp minibaren med rikelig med mineralvann, friske bær og mussérende - happy days ;)

Skrevet

Jeg bruker minibanken som kjøleskap.

Skrevet

Haha, miniBAREN!

Autocorrect. :-)

Ser for meg at jeg stapper sandwicher inn i minibanken.

Skrevet

Jeg bruker minibanken som kjøleskap.

Oj, blir pengene ekstra kalde og gode?😂

Anonymous poster hash: 21310...712

Skrevet

Samme som Pobie og Biltyven.

Skrevet

Finnes det hotell som fortsatt har minibar?

Anonymous poster hash: a2c24...ede
Skrevet

Pass bare på for mange hoteller har begynt og bruke kjøleskap med sensorer der flaskene står slik at tar du en flaske ut så tror kjøleskapet at du har drukket den og det kommer automatisk på regningen din, og setter du den på plass igjen så tror kjøleskapet at det blir fylt opp igjen så flasken står enda på regningen.

Skrevet

Minibaren er full av brus med sukker, dårlig vin, sjokolade og alt for lite mineralvann. Usunt og overpriset. Jeg fyller opp minibaren med rikelig med mineralvann, friske bær og mussérende - happy days ;)

Er da helt vanlig at 4-stjerners hoteller og oppover fyller opp med lokal øl, gode viner, bær og frukt. Godteri i minibaren har jeg ikke sett på lenge.

Skrevet

Hvorfor er det uforskammet? Jeg gjør det samme...

Skrevet

Alle gode hotell har da minibar? Vi har reist over hele verden, og bor som regel på 4- og 5-stjerners hotell, og ALLE hotellene har minibar. Skulle tatt seg ut hvis man ikke hadde tilgang til kjøleskap hele tiden man er ute og reiser.

Skrevet

For et merkelig spørsmål? Er du Maika fra verdensrommet?

Anonymous poster hash: ed4eb...3ca

Skrevet

Pleier ikkje ta ut det som står der, men får som regel plass til litt ost og skinke til lunsj, eller nokre boksar med drikke.

Skrevet

Bare litt nysgjerrig.. Hvor oppbevarer du isbitene? I minifryseren? Eller springer du ut i gangen og tar heisen til den etg med isbitmaskin? Og om det ikke finnes isbitmaskin, løper du da til nærmeste butikk med isbiter til salgs hver gang du skal ha et nytt glass av den romtempererte drikken?

Eller er du bare vanskelig? For jeg tør påstå at det er enklere å bare ta ut de 3 små flaskene og sjokoladene som står der enn å gå til anskaffelse av isbiter..

Mtp at du sa at du ikke gadd 😉😝

Anonymous poster hash: 9fef6...b08

Skrevet

Bare litt nysgjerrig.. Hvor oppbevarer du isbitene? I minifryseren? Eller springer du ut i gangen og tar heisen til den etg med isbitmaskin? Og om det ikke finnes isbitmaskin, løper du da til nærmeste butikk med isbiter til salgs hver gang du skal ha et nytt glass av den romtempererte drikken?

Eller er du bare vanskelig? For jeg tør påstå at det er enklere å bare ta ut de 3 små flaskene og sjokoladene som står der enn å gå til anskaffelse av isbiter..

Mtp at du sa at du ikke gadd 😉😝

Anonymous poster hash: 9fef6...b08

Alle hoteller har isbiter, står det ikke maskiner i din etg så er det lov og gå i resepsjonen og få en isbøtte eler vin avkjøler full med is.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...