Gå til innhold

Hvordan får jeg en mer naturlig hårfarge??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i årevis stripet håret lyst hos frisør. Etter jeg ble mor har håret blitt mørkere, så de lyse stripene og det naturlige håret blir så lite harmoniske sammen. Er det mulig å farge det i en askeblond/brun farge hjemme, og få et fint resultat?

Anonymous poster hash: a9294...85d

Fortsetter under...

Skrevet

Du burde investere i en frisørtime, rett og slett fordi stripene er et resultat av bleking, og da har du ikke pigment i det håret som er bleket og veldig ofte vil det som er bleket reagere anderledes på fargene enn det som ikke er stripet.

Eks: ask vil bli veldig grått. Nøytral vil ofte bli grønt, osv.

Hilsen en som er utdanna frisør :)

Anonymous poster hash: 05bcd...c55
Skrevet

Veldig enkelt: La være å farge i det hele tatt! 

Anonymous poster hash: 8664c...737
Skrevet

Du kan dempe det med en minicolor (bør helst gjøres hos frisør da du trenger forskjellige farger i bunn ig lengder). Er stripene veldig gule (type ikke hvite, veldig lyse?) kan det gå greit hjemme, men husk, ikke farge, minicolor, da bevarer du spillet i håret :)

Skrevet

Jeg er bare 29, og har mange grå hår, derfor vil jeg ikke bare la det vokse ut og få sin naturlige mørkebrune-gråstripete farge. Ser nå at jeg glemte å skrive det i hi:)

Takk for svar! Minicolor hos frisør er tingen, ser det ut til:)

Hi

Skrevet

Jeg er bare 29, og har mange grå hår, derfor vil jeg ikke bare la det vokse ut og få sin naturlige mørkebrune-gråstripete farge. Ser nå at jeg glemte å skrive det i hi:)

Takk for svar! Minicolor hos frisør er tingen, ser det ut til:)

Hi

Jeg har det samme. Jeg tok faktisk lyse striper i bunnen (etterveksten) som vanlig sist -men la samtidig inn "brune" striper (DVs mørk blonde/like min naturlige hårfarge) i lengdene (der jeg har helt lyst hår, sånn at alt håret har lik farge).

Etter det tok jeg minicolor i en kald tone.. Ble fornøyd :)

Anonymous poster hash: 0ea74...1cc

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...