Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #1 Skrevet 19. mars 2015 Jeg har i årevis stripet håret lyst hos frisør. Etter jeg ble mor har håret blitt mørkere, så de lyse stripene og det naturlige håret blir så lite harmoniske sammen. Er det mulig å farge det i en askeblond/brun farge hjemme, og få et fint resultat? Anonymous poster hash: a9294...85d
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 Du burde investere i en frisørtime, rett og slett fordi stripene er et resultat av bleking, og da har du ikke pigment i det håret som er bleket og veldig ofte vil det som er bleket reagere anderledes på fargene enn det som ikke er stripet. Eks: ask vil bli veldig grått. Nøytral vil ofte bli grønt, osv. Hilsen en som er utdanna frisør Anonymous poster hash: 05bcd...c55
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #3 Skrevet 19. mars 2015 Veldig enkelt: La være å farge i det hele tatt! Anonymous poster hash: 8664c...737
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 19. mars 2015 #4 Skrevet 19. mars 2015 Du kan dempe det med en minicolor (bør helst gjøres hos frisør da du trenger forskjellige farger i bunn ig lengder). Er stripene veldig gule (type ikke hvite, veldig lyse?) kan det gå greit hjemme, men husk, ikke farge, minicolor, da bevarer du spillet i håret
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #5 Skrevet 19. mars 2015 Jeg er bare 29, og har mange grå hår, derfor vil jeg ikke bare la det vokse ut og få sin naturlige mørkebrune-gråstripete farge. Ser nå at jeg glemte å skrive det i hi:) Takk for svar! Minicolor hos frisør er tingen, ser det ut til:) Hi Anonymous poster hash: a9294...85d
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #6 Skrevet 19. mars 2015 Jeg er bare 29, og har mange grå hår, derfor vil jeg ikke bare la det vokse ut og få sin naturlige mørkebrune-gråstripete farge. Ser nå at jeg glemte å skrive det i hi:) Takk for svar! Minicolor hos frisør er tingen, ser det ut til:) Hi Anonymous poster hash: a9294...85d Jeg har det samme. Jeg tok faktisk lyse striper i bunnen (etterveksten) som vanlig sist -men la samtidig inn "brune" striper (DVs mørk blonde/like min naturlige hårfarge) i lengdene (der jeg har helt lyst hår, sånn at alt håret har lik farge). Etter det tok jeg minicolor i en kald tone.. Ble fornøyd Anonymous poster hash: 0ea74...1cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå