Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg har vore plaga med det fleire gongar hittil i svangerskapet (er i veke 21 no).

Har vore så ille at eg tissa blod og måtte ha ein sjudagers antibiotikakur.. Alt bra med vesla i magen, men det er visst ikkje bra å gå med det lenge ubehandla. Eg gjer alt eg kan for å unngå det (drikk masse vatn og tranebærjuice, brukar stillongs og ulltruse).

Er lett å få det fleire gonger, så ein må passe litt ekstra på! :-/

Hei. Jeg er 14+2 I dag. I uke 12 var jeg på første kontroll. Hadde utslag på bakterier og litt blod I urinen. Fikk en uke med selexid kur. Var på ny kontroll da kuren var ferdig. Fortsatt bakterier og blod I urinen. I går.. en uke etter siste kontroll tok jeg ny prøve. Denne hadde ikke bakterier, men viste antydning til ørsmå mengder blod. Ble sendt til dyrking.

Jeg hadde ingen symptomer på urinveisinfeksjon I det heletatt, men måtte på antibiotika likevel for å være på den sikre siden. Aner ikke hvorfor d fortsatt er blodspor I urinen min. Bakteriene var borte.

Tror ikke det er så unormalt at urinprøver kan bli litt forurenset med bakterier altså. Trenger ikke å Være noe spesielt.

Anonymous poster hash: 0a25f...fa3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...