Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette har vært en tøff måned. Pergo skulle gi meg eggløsning og undersøkelsen hos gyn sa : beklager INGEN egg...

MEN JEG SITTER HER MED EN POSITIV TEST!!!!!! 

Jeg gråter og gråter og gråter av glede!!! Jeg er på syklusdag 28... Monitoren har aldri vist maks. Gynekologisk undersøkelse og ultralyd sier beklager.

Puppene og en positiv test sier noe annet!! Jeg skal prøve å legge ut bilde på galleriet mitt. Den er sterkere enn når jeg var gravid i høst.

Fortsetter under...

Ligger på galleriet mitt nå :) men må ikke slippe jubelen løs. Herregud jeg har jo drukket øl og løpt turer og hjelp! Gjort alt jeg ikke skal. Legen sa jo det ikke ble noe eggløsning på meg. Går det virkelig an? Kan det være feil på testen tenker jeg..... 

Dette har vært en tøff måned. Pergo skulle gi meg eggløsning og undersøkelsen hos gyn sa : beklager INGEN egg...

Jeg gråter og gråter og gråter av glede!!! Jeg er på syklusdag 28... Monitoren har aldri vist maks. Gynekologisk undersøkelse og ultralyd sier beklager.

Puppene og en positiv test sier noe annet!! Jeg skal prøve å legge ut bilde på galleriet mitt. Den er sterkere enn når jeg var gravid i høst.

Leger er jo barre mennesker. Ein ul er ingen garanti. Egget slipper når det er klart og det kan ikkje ein lege sjå på ul.

Hurra for positiv test.

Anonymous poster hash: 43bac...1df

Annonse

Ligger på galleriet mitt nå :) men må ikke slippe jubelen løs. Herregud jeg har jo drukket øl og løpt turer og hjelp! Gjort alt jeg ikke skal. Legen sa jo det ikke ble noe eggløsning på meg. Går det virkelig an? Kan det være feil på testen tenker jeg..... 

Hehe, jeg var på julebord å var ganske så dritings dagen før jeg fikk positiv test, mine tester var desto svakere enn dine, å slo ut Gravid 1-2 på digital test og :) Så det er fullt mulig, må huske på at morkaken enda ikke har begynt å gi næring til embryoet...så om man drikker alkohol eller røyker tidlig i svangerskapet så har dette svært liten betydning for foster (jeg gjorde begge deler), i magen ligger det nå en helt frisk å fin liten guttebebis som er ventet i August :) Bare husk å begynn å ta kosttilskudd for å forhindre brokk/leppe/gane spalte..:) Så nå syns jeg du skal lene deg tilbake å slappe HELT av :) Kos deg med en voksende mage <3 Gratulerer så mye <3 :D

Anonymous poster hash: 362a6...037

Tuuuusen takk! Det er helt uvirkelig!

Har lagt ut nydelige bilder av dagens 2 billigtester + en digital :)))

Nå tror endelig mannen på det også.

Dette kom som et sjokk - tror gynekologen kommer til å få litt småsjokk og. Jeg må ha hatt eggløsning bare dager før jeg var der.

Selv om jeg er veldig glad, så er jeg samtidig veldig redd nå. Er gravid på samme "oppskrift" som sist da jeg mistet, så er vel naturlig at de tankene kommer snikende med en gang.

jeg er så glad på dine vegne!:)

her har tr begynt å komme så smått. tror denne kroppen er ute og kjører. Vet når jeg hadde el for testet, og syns det er tidlig med tr nå kun 10 dager etter. årh, blir så frustrert når kroppen tuller sånn!

JIPPI!! Endelig!! Jeg er så glad på dine vegne!!! 👏🏻👏🏻👏🏻 gratulerer så mye!! 😊😊

Annonse

JIPPI!! Endelig!! Jeg er så glad på dine vegne!!! gratulerer så mye!!

Gratulerer!! Her ble det nada... prøver igjen neste runde...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...