Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #1 Skrevet 19. mars 2015 Føler meg virkelig dum nå.. men jeg har aldri strikka før.. holder nå på å strikke skjørt på rundpinne.. har ikke strikket langt, men nå skulle jeg rette det ut for å se hvordan det blir og da er garnet tvinnet rundt pinnen..altså jeg får ikke alle de første maskene likt fordi jeg antagelig har fått garnet rundt noen ganger helt i starten.. noen som skjønner hva jeg mener?? Er vel bare å rekke det opp da? 🙈 Anonymous poster hash: 97157...c55
Iiiiik Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 Hvis selve strikketøyet er vridd må du rekke opp ja. Evt hvis du bare har strikket noen få omganger og du kan leve med en liten "brett" nederst, kan du vri slik at det rettes opp. Strikker du helt ferdig uten å fikse det, vil det i hvert fall ikke bli bra.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #3 Skrevet 19. mars 2015 Huff ja.. må nok rekke det opp.. er jo ikke mange rundene som er strikket, men er et par timers arbeid fordet.. godt jeg så det nå da 😅 Anonymous poster hash: 97157...c55
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #4 Skrevet 19. mars 2015 Huff ja.. må nok rekke det opp.. er jo ikke mange rundene som er strikket, men er et par timers arbeid fordet.. godt jeg så det nå da 😅 Anonymous poster hash: 97157...c55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå