Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #1 Skrevet 18. mars 2015 Det har skjedd noe nedentil. Livmortappen er synlig og "sperrer" hullet. Har hatt det slik i kanskje 10 dager nå. Kan det være livmorfremfall? Har aldri født eller vært gravid. I tillegg skulle mensen vært her for 4 dager siden, men neida. søkk vekk. Hadde ikke hatt samleie under sist el-periode og hadde mensen som vanlig sist. Tok en graviditetstest i går bare for å være sikker og den var (som forventet) negativ. Noen som har opplevd noe lignende? Er litt bekymret... Om ikke mensen dukker opp innen en uke, tror jeg nok at jeg blir nødt til å bestille meg en legetime. Hjeeelp.. Anonymous poster hash: a0064...7c7 Anonymous poster hash: a0064...7c7
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #2 Skrevet 18. mars 2015 Det der høres uten tvil ut som livmorfremfall! Ikke vent med å bestille legetime. Gjør det i morgen! Anonymous poster hash: 6c241...64c
Løvenesdronning Skrevet 18. mars 2015 #3 Skrevet 18. mars 2015 Hvorfor vente med å bestille time? Er ikke en synlig livmortapp god nok grunn til å bestille time? Tror ikke mensen vil utgjøre noe forskjell i den forstand at den trekker seg tilbake igjen. Synlig livmortapp er ikke normalt, det krever legehjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå